2026-01-29, 11:21
Medlem
"– Jag kommer inte säga hur långt gången jag är, men jag är väldigt långt gången. Folk brukar ju berätta efter vecka 12 men det har ju gått väldigt mycket längre än så, säger Nordström i ”Ursäkta”."

Haha, nä det är svårt att se på en jävla flodhäst hur långt gången den är. Stackars barn.
Citera
2026-01-29, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazker
Du tänker på en annan tjockis, Camilla Läckberg?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/JQaXjb/johanna-nordstrom-vi-aker-business-och-de-aker-ekonomi
Citera
2026-01-29, 16:21
Medlem
Jag förstår bara inte vad folk överhuvudtaget ser hos henne. Somliga borde inte få mer mediautrymme än nödvändigt.
Citera
2026-01-29, 22:42
Medlem
Måste vart en blind som satt på henne? Stackars barn om det blir blint! Men då slipper den ju se sin mamma i alla fall!
Citera
2026-01-29, 22:46
Medlem
TaxenSixtens avatar
Hon skulle vara riktigt söt som smal.
Citera
2026-02-12, 09:38
Avslutad
Fattar inte varför hon är så jävla mån om att hålla exakt allt om graviditeten privat? Såklart jag förstår att man inte säger allt, det har man ingen skyldighet till, men att som influencer som jobbar med att vara sig själv som princip inte säger något går bortom mitt förstånd. Hon vill ha våra lyssningar och pengar görbart lyssna på henne prata om sitt liv men är själv inte öppen för att dela med sig något.
Citera
2026-02-12, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Fattar inte varför hon är så jävla mån om att hålla exakt allt om graviditeten privat? Såklart jag förstår att man inte säger allt, det har man ingen skyldighet till, men att som influencer som jobbar med att vara sig själv som princip inte säger något går bortom mitt förstånd. Hon vill ha våra lyssningar och pengar görbart lyssna på henne prata om sitt liv men är själv inte öppen för att dela med sig något.

Ja detta är väldigt märkligt. Det är ju väldigt ovanligt att offentliga personer håller sin graviditet så hemlig, hon trodde ju till och med att hon skulle kunna hålla den hemlig tiden ut, men insåg att det skulle bli svårt då folk hade sett henne på mvc.

Johanna är ju för övrigt känd för att vara väldigt filterlös i alla andra sammanhang och har delat extremt privata saker ett flertal gånger tidigare. Det blir ju bara tramsigt att hålla på som hon gör nu. Alla kommer ju ändå få reda på det när barnet väl är fött.
Citera
2026-02-12, 10:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja detta är väldigt märkligt. Det är ju väldigt ovanligt att offentliga personer håller sin graviditet så hemlig, hon trodde ju till och med att hon skulle kunna hålla den hemlig tiden ut, men insåg att det skulle bli svårt då folk hade sett henne på mvc.

Johanna är ju för övrigt känd för att vara väldigt filterlös i alla andra sammanhang och har delat extremt privata saker ett flertal gånger tidigare. Det blir ju bara tramsigt att hålla på som hon gör nu. Alla kommer ju ändå få reda på det när barnet väl är fött.

Som sagt. Såklart det är orimligt att berätta extremt privata kroppsliga grejer men att inte ens kunna dela med sig om vilket kön, att man ens är gravid och vilken vecka?

Är det hybris tro?
Citera
2026-03-12, 16:45
Medlem
Tjackifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Som sagt. Såklart det är orimligt att berätta extremt privata kroppsliga grejer men att inte ens kunna dela med sig om vilket kön, att man ens är gravid och vilken vecka?

Är det hybris tro?

Jag uppfattar de som att hon kommer dela me sig? om utvecklingen osv eller har ja missuppfatta helt
Citera
2026-03-13, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin

Mtp hennes kroppshydda är hon väl en av mycket få personer som skulle kunna vara gravid utan att det skulle synas så mycket. Anledningen till att man skulle vilja hålla en graviditet hemlig även i de senare skedena är oklar.
Citera
2026-03-13, 12:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackifer
Jag uppfattar de som att hon kommer dela me sig? om utvecklingen osv eller har ja missuppfatta helt

Hon kommer dela med sig om något men hon berättar hela tiden att hon vill hålla det mesta hemligt. Hon har ju till exempel berättat att hon egentligen inte ens ville berätta att hon var gravid.
Citera
2026-06-15, 18:35
Medlem
RobieBwois avatar
Nu har hon blivit mamma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in