Citat:
Ursprungligen postat av
MMBM
Skall jag tolka dig som Yasin inte känns helhjärtat svensk?
Svår fråga. Han känner sig säkert mer svenska
än vad han känner sig norsk eller dansk.
Tror inte han bor i Sverige, som många andra fotbollsspelare. Och han kanske inte bryr sig så mycket heller hur svensk han är. Vad en person känner och tycker har inte så stor relevans. Problemen kommer när det blir en överväldigande majoritet som bor i Sverige som känner att de saknar en samhörighet.