Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Ja så VAR det - som sagt VAR är det bästa som hänt fotbollen
Ja det absolut sämsta med fotboll har alltid varit att det är så godtyckligt. En klocka som rullar och en domare "som slänger på lite tid", felaktiga offside, filmningar I straffområdet som avgör slutspelsmatcher, målvakter som maskar sista 10 osv. VAR är kanon. Väntar på att de inför effektiv tid också, 100 år efter övriga idrotter.