2026-06-15, 05:49
  #1297
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naranbaatarkhan
Nä vilken tur. Tycker synd om Tunisien. Nä så klart inte!

Att det förstör tempot, och jublet, i varje match totalt.
2026-06-15, 05:49
  #1298
Medlem
Ser helt okej ut. Lite svagt defensivt. Och är det bara jag som tycker att Gyökeres ofta är typ en halv sekund sen med att passa när han och Isak anfaller. Isak har hittat en helt perfekt löpning men Gyökeres drar inte iväg passen förrän Isak är offside eller börjat sakta in.

Mvh
"Ser fotboll när det är VM eller EM"
2026-06-15, 05:49
  #1299
Medlem
Står sej detta leder vi gruppen!!!
2026-06-15, 05:50
  #1300
Medlem
BlueOysterPutins avatar
Gott att det var värt att vara uppe, snart går man till jobbet, men det är bara 10 steg då jag jobbar hemifrån
2026-06-15, 05:50
  #1301
Medlem
Haha Bergvall skickade bollen till månen
2026-06-15, 05:50
  #1302
Medlem
OlavDJohns avatar
Det europeiska hopkoket har slutat kämpa
2026-06-15, 05:50
  #1303
Medlem
Hahahhahaha Vad Fan Var Det Där
2026-06-15, 05:50
  #1304
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Diskvalificera Tunisien för fan...
2026-06-15, 05:50
  #1305
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueOysterPutin
Gott att det var värt att vara uppe, snart går man till jobbet, men det är bara 10 steg då jag jobbar hemifrån

Torskarna kommer till dig? Laxat!
2026-06-15, 05:50
  #1306
Medlem
Så jävla gött med 3 poäng i öppningsmatchen!
2026-06-15, 05:51
  #1307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Tycker tvärtom. Man kan knappt kräva bättre kemi just nu.

Håller med! Dom har ju inte hunnit lira ihop i så många matcher heller. Bättre vibe än Isak och Kulusevski
2026-06-15, 05:51
  #1308
Medlem
Naranbaatarkhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killitorgrillit
Står sej detta leder vi gruppen!!!
Nja, är du säker på det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in