Ser helt okej ut. Lite svagt defensivt. Och är det bara jag som tycker att Gyökeres ofta är typ en halv sekund sen med att passa när han och Isak anfaller. Isak har hittat en helt perfekt löpning men Gyökeres drar inte iväg passen förrän Isak är offside eller börjat sakta in.