2026-06-15, 04:19
  #565
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Haha Ayari 😅
Den förste man ville byta bort när man såg laguppställningen.

Men han är ju faktiskt helt ok. Vad bättre har vi? Jag har bara koll på Premier League så alla utanför är främlingar för mig.
2026-06-15, 04:20
  #566
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Extra hård idag är han då det inte var en etniskt svensk som gjorde målet
Niva filar redan på artiklar.
2026-06-15, 04:20
  #567
Medlem
Utan att överskatta motståndet men Isak har ett klipp i steget och en acceleration som inte skvallrar om 9 månaders skadefrånvaro.
2026-06-15, 04:20
  #568
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Satan vad Isak ser svag ut! Primadonna.

Hans bästa dagar kanske är över.
2026-06-15, 04:20
  #569
Medlem
GormDenGamles avatar
Beklagade Ayari för att han gjorde mål??
2026-06-15, 04:20
  #570
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naranbaatarkhan
Vet inte om jag är överdrivet nervös, men det ser fan farligt ut så fort en svensk back har bollen.

Det är galet nervöst. Man kan inte förvänta sig annat med VNL i backlinjen.
2026-06-15, 04:20
  #571
Medlem
Kan Gök sätta 3-0 inom de närmsta 10 minuterna. Jag behöver verkligen sova.
2026-06-15, 04:20
  #572
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Varsågod, bara för att jag började kolla 10 min sent som Sverige gjorde mål

Tack, du kan gå och lägga dig igen
2026-06-15, 04:21
  #573
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Hans bästa dagar kanske är över.

Varit skadad länge. Sätter spår. Men då ska han heller inte spela.
2026-06-15, 04:21
  #574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whiskra
Hoppas Sverige kan ösa på med mål i denna matchen, för vi lär få ordentligt med smisk i de andra två matcherna.

Såg du hela matchen Japan/Nederländerna? Såg bara första och där fanns inte så himla mycket att bli rädd för missade såklart målen
2026-06-15, 04:21
  #575
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whiskra
Hoppas Sverige kan ösa på med mål i denna matchen, för vi lär få ordentligt med smisk i de andra två matcherna.
Kommer väl knappast spela 3 backslinje mot Japan och Holland.
2026-06-15, 04:21
  #576
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naranbaatarkhan
Ok. Lycka till! Själv är jag ledig hela veckan.


Lätt avundsjuka finns här. Även om det är fint att få fira målet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in