Citat:
Ursprungligen postat av
GustavAnder
Du pratar bara bajs, vilka fakta stöder du dig emot när du påstår att " folkopinionen är positiv mot dassriket"?
Sannolikt är en stor del av jordens befolkning ointresserade av dassriket, idioter som du tolkar det som att dom är positiva.
Den dan dessa folk blir tvingade att möta er politiskt och i konflikt kommer dom tycka detsamma som oss.
Varför skriver du " vi"?, du är ingen civiliserad europeé. Ingen vill vara vi med dig.
Tror färre bryr sig om Ukraina.
Indien, China och resten av BRICS är rätt intresserade av Ryssland som handelspartner.
"BRICS-länderna representerar idag cirka 46 procent av världens befolkning, vilket motsvarar nära 3,9 miljarder människor. Den stora andelen beror främst på att två av världens mest folkrika länder, Kina och Indien, ingår i samarbetet. I takt med att organisationen har expanderat (även kallat BRICS+) har andelen av jordens invånare ökat kraftigt. Den utökade gruppen består numera av följande länder: Brasilien, Ryssland, Indien, Kina, Sydafrika, Egypten, Etiopien, Iran, Förenade Arabemiraten"
Och växer stadigt. Varför tror du USA har gått full panik världen över? Jo de har börjat tappa greppet.