Vårt spel har inte övertygat men det har knappast Tunisiens heller. Vi har även bättre spelare än dem på de flesta positionerna i alla fall.
Detta är på pppret vårt lättaste motstånd och det kommer nog tunisierna också tänka. Jag förväntar mig således en böljande match där vi till slut drar det längsta strået!