Citat:
Ursprungligen postat av
Caravelle
Tack själv! 🙂
Vi skulle åkt ut till Lekaryd idag till min bror men han kommer till oss istället.
Skulle vilja besvara de kommentarer rörande gm:s bakgrund. Visst, han var från NZ och hans ena förälder hade maoriskt bakgrund.
Jag har träffat honom via min bror och han var verkligen inte någon blatte. Varken beteendemässigt eller utseendemässigt. Han var genuint trevlig och social. Hjälpte dina grannar. Han var arbetssam och noggrann. Han var så långt ifrån de blattar med sina asociala dominansbeteenden som man kan finna i storstäderna. Så glöm blattesnacket.
Samtidigt verkar han haft ett mörker inom sig som har sitt ursprung i bl a skilsmässan. Som person var han inget monster men det som han utförde som sin sista handling var fruktansvärt och kan inte urskuldas på något sätt.
Byn och samhället är i stor sorg idag.
Skjuter man med spikpistol in i sina barns huvuden, in i hjärnan.
Då har man bara varit otroligt bra på att dölja sin personlighet.
Var likadant med en granne till mig ca 2005. Väldigt hjälpsam, var alltid snäll mot grannar och hälsade på alla.
Men så gick det rykten om att polisen var där någon gång något år tidigare, många trodde definitivt inte på det.
Misshandel. Det var tre portar bort så inget jag hade hört, inte några andra heller.
En dag hade polisen hämtat honom eftersom han hade misshandlat samtliga i familjen allvarligt och mamman och ett av barnen låg flera månader där.
Många blattar har det i generna. Tveklöst är det så. Kolla bara hur det ser ut i SVENSKA fängelser. Många har en macho bråkgen i sitt DNA.