Citat:
Ursprungligen postat av
Leif-o-billy
Om du inte begriper att det var bättre för henne att testa sig när hon nu konstaterats med hiv då är du korkad. Hade hon inte testat sig hade hon dött i aids. Det är klart så länge du är oskuld behöver du inte oroa dig men när du har sex med andra människor kommer du att förstå bättre
nej hade hon inte testat sig så hade hon fått reda på att hon varit sjuk i vilket fall som helst och då sökt vård, precis som alla andra sjukdomar man får.
man går inte och testar sig för att se om man blivit förkyld, man märker det.
och givetvis gäller fortfarande min ursprungliga poäng - man ser till att man inte blir smittad från början genom att skydda sig.