2026-04-11, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Fascinerande.

Hon har alltså på kort tid hunnit med att starta samarbeten med kommunen, satsa på musiken och gett ut en skiva, dra ner på rörelsen för att istället satsa på en lång semesterridning på Island, frågat om sponsorer till Islandsäventyret och startat en fundraiser med mål 350 000 kr, men bara några dagar senare istället skalat upp rörelsen med massa nyheter, träffat en ny man och är nu i ett förhållande, massproducerar inlägg på facebook osv osv.

Men det mest tragiska är kanske att så få bryr sig att hon skrivit ett inlägg över hur glad hon är över att hela 10 personer reagerat på ett tidigare inlägg hon skrivit.

och frågan liksom kvarstår: Har hon överhuvudtaget några kunder? Och hur han hon råd?

Ja, det är nya projekt hela tiden! Det ena värre än det andra. Och aldrig några "uppföljningar" på alla projekten.
Och det enda man ser är hennes skarpt filtrerade nuna, hela tiden. Inte så mycket konkret om "verksamheten".

Nu va det nåt "erbjudande", där man skulle swisha 3 papp för att boka nån tid som man inte ens vet om man får eller inte.
Hoppas innerligt ingen går på alla konstigheter! 😳

Fast det är kanske det hon lever på, att lura pengarna av folk på hittepå grejer!
Citera
2026-04-14, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TipToppen
Ja, det är nya projekt hela tiden! Det ena värre än det andra. Och aldrig några "uppföljningar" på alla projekten.
Och det enda man ser är hennes skarpt filtrerade nuna, hela tiden. Inte så mycket konkret om "verksamheten".

Nu va det nåt "erbjudande", där man skulle swisha 3 papp för att boka nån tid som man inte ens vet om man får eller inte.
Hoppas innerligt ingen går på alla konstigheter! 😳

Fast det är kanske det hon lever på, att lura pengarna av folk på hittepå grejer!

Det pågår väl inte så mycket av substans i den spretiga verksamheten. Lite ridning för barn (där drar hon nog in mest, för ridning är dyrt, dock även hästhållning..), "konstutställning", "musikproduktion" och injektioner. Inkomsten är ju minimal och det vore märkligt om hon nu är jätteproduktiv. Jag lutar åt att hon är bipolär, väldigt mycket tyder på det. Stora kreativa planer som slutar i småprojekt och konflikten med exet var väl så kallade bipolära aggressioner.

Filtren är konstiga. Någon antydde att hon blivit mobbad för sitt utseende, men att hålla på så där blir ju som att skaffa sig en annan persona på nätet, folk ser ju IRL hur hon ser ut egentligen? Känns inte stabilt och moget att en jungiansk psykiater håller på så.

Ska bli väldigt intressant att se vad IVO säger. Jobba får hon tydligen inte längre göra i regionen?! Antar att hon fick sparken och med sitt rykte måste flytta till Norge för att få en anställning.
Senast redigerad av Florman 2026-04-14 kl. 10:40.
Citera
2026-06-04, 17:09
Medlem
Det har varit tyst från gården länge nu.
Undrar vad som händer?
Citera
2026-06-05, 19:28
Medlem
Undrar också...
Citera
2026-06-08, 17:36
Medlem
Citat:
Om hennes ena hund som "försvann" https://www.facebook.com/share/p/14KuALAAouV/

Bara typ 3 veckor tidigare hade hennes andra hund dött. Först hade den blivit förgiftad av ungdomar, sen biten av huggorm, sen förgiftad av padda. Det sägs att hunden hade epilepsi och dog efter ett anfall, efter att ha varit oövervakad.
Verkar som hon grävt ner hunden utan att ta den till veterinären.

Nej hon tog inte den till veterinären för de var för dyrt.
Djuren lider där. Långa hovar, för lite mat vilket att dom avmagrar på vintern för de är för dyrt.
Hästar som ska ridas i verksamhet för få in pengar. Gå inte på allt hon gör.
Hon ger dom dåligt hö med massa mögel,
Ja massvis. Länstrylen godkänner de för hon (pratar bort allt)

Hon är en psykopat och lurar folk på massa. Försöker trycka i folk massa nark-t-ka
Blev stoppad av polis och har inget körkort nu heller för nar-oti-a i bilen och påverkad under färd.

Snälla anmäl henn till länstyrlensen innan fler djur dör!!!!
Citera
2026-06-08, 17:38
Medlem
Jag tror hon har grävt ner den där hunden som dog hos henne, som hon inte ens tog till veterinären.
Och undrar vad som hände den andra som "försvann"... 😳

Svar - hunden blev nergrävd på gården då inte hade råd att krimeras. Hennes egna ord till folk....
Citera
2026-06-08, 17:39
Medlem
Citat:
Det har varit tyst från gården länge nu.
Undrar vad som händer?

Gömmer sig verkar de som!! Mycket konstigt händer!!
Citera
2026-06-08, 17:55
Medlem
Inte konstigt psykiatrin har problem när dom anställer människor som själva borde sitta där ..
Citera
2026-06-08, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jollantrollan
Inte konstigt psykiatrin har problem när dom anställer människor som själva borde sitta där ..

Exsagt. Människan är farlig för både djur och människor. Ls och polisen/soc gör inte så mycket för att förhindra detta
Citera
2026-06-10, 19:59
Medlem
Hur gick det med hennes förra tjänst, har för mig jag läst någonstans om en rättegång? Eller är jag helt lost? Hyr eller äger hon gården hon bor och har verksamhet på?
Citera
2026-06-13, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinhamster
Hur gick det med hennes förra tjänst, har för mig jag läst någonstans om en rättegång? Eller är jag helt lost? Hyr eller äger hon gården hon bor och har verksamhet på?

Jag är ganska säker på att hon äger den.
Citera
2026-06-14, 16:50
Medlem
Hon äger gården... Djuren är avmagrade ls gör inget djuren. Kommer självdö om inte någon räddar dom tyvärr... Anmälningar på anmälningar men ls gör inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in