Citat:
Ursprungligen postat av
Caravelle
Tack själv! 🙂
Vi skulle åkt ut till Lekaryd idag till min bror men han kommer till oss istället.
Skulle vilja besvara de kommentarer rörande gm:s bakgrund. Visst, han var från NZ och hans ena förälder hade maoriskt bakgrund.
Jag har träffat honom via min bror och han var verkligen inte någon blatte. Varken beteendemässigt eller utseendemässigt. Han var genuint trevlig och social. Hjälpte dina grannar. Han var arbetssam och noggrann. Han var så långt ifrån de blattar med sina asociala dominansbeteenden som man kan finna i storstäderna. Så glöm blattesnacket.
Samtidigt verkar han haft ett mörker inom sig som har sitt ursprung i bl a skilsmässan. Som person var han inget monster men det som han utförde som sin sista handling var fruktansvärt och kan inte urskuldas på något sätt.
Byn och samhället är i stor sorg idag.
Tack för att du berättar, det behövs lite sanning här på fb ibland! ❤️
Jag såg direkt i hans ögon att det här är en elak jävel, han kan ha varit jätte trevlig mot alla grannar etc, men när dörrarna stängs så blir han en annan.
Ofta så det ser ut tyvärr, "ingen skulle kunna tro något sånt om honom".
Men som sagt hans ögon säger något annat...
Hoppas du får en trevlig söndag med brorsan, uppdatera gärna om du får reda på något nytt!
Mvh