2026-06-14, 08:03
Medlem
Usch vad L är oförskämd mot följare på snap så fort de undrar/ifrågasätter något som inte faller henne i smaken. Alla som inte skickar hjärtan är tydligen haters 🙄.
Sen shamea gravida som dricker kaffe när hon själv gjorde det alldeles nyss . Trycka socker är ju så mycket bättre tydligen.
Otroligt omoget beteende
Citera
2026-06-14, 08:12
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissCash
Usch vad L är oförskämd mot följare på snap så fort de undrar/ifrågasätter något som inte faller henne i smaken. Alla som inte skickar hjärtan är tydligen haters 🙄.
Sen shamea gravida som dricker kaffe när hon själv gjorde det alldeles nyss . Trycka socker är ju så mycket bättre tydligen.
Otroligt omoget beteende

Chrippa är ju likadan när någon säger emot eller inte håller med honom. Lika barn leka bäst antar jag. Bebisen kommer antagligen vara en redig sockerknarkare när det föds.
Citera
2026-06-14, 08:37
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissCash
Otroligt omoget beteende

Men det är lite samma sak här. Ojoj om man ifrågasätter det hon gör och säger.
Ojoj om man inte tycker hon är - All That, vackrast, smartast och bäst. Ojoj om
du inte tar ALLT som sant och riktigt. Då nedvärderar du henne.
Då är du en haters 🙄 - en mobbare. Psykiskt sjuk och har tråkigt liv.

Då ska man bli uppsökt.
Varför har hon då valt att vara offentlig?
Måste man älska Wahlgrens?

Jag hade nog blivit mer orolig om jag skrivit 1000 inlägg med bara massa
kramar och kärlek
Att hon är oförskämd mot dom få stackare som följer henne är ju lite märkligt.
Nej, jag följer henne inte och kastar mig inte över allt hon laddar upp.
Jag läser här..
Och jag undrar fortf. Varför får han inte permission? Borde han inte få det snart?
Citera
2026-06-14, 09:23
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning

Då ska man bli uppsökt.

kramar och kärlek
Jag läser här..
Och jag undrar fortf. Varför får han inte permission? Borde han inte få det snart?

Min gissning är att med tanke på att han stack utomlands trots reseförbud så kanske anstalten anser att risken fortfarande finns att han rymmer på permissionen. Men det är bara en gissning som sagt.
Fast nu vet ju i stort sett hela Sverige vem han är så han skulle antagligen bli igenkänd på flygplatser eller tågstationer och bli haffad.
Citera
2026-06-14, 10:00
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Det här är ett öppet diskussionsforum där vi kommenterar det som visas upp offentligt.
Man måste inte ha ett personligt godkännande för att få ha en åsikt om hur offentligt kaos påverkar en familj.
Nej, du diskuterar enbart dina fantasier kring Linnea och hur hon ska klara av moderskapet.
Hon, precis som alla andra förstagångsföderskor, kommer att få en omställning. Det ingår. Givet hur du skriver kommer hennes kompetens för att klara detta uppenbarligen var långt högre än den du själv hade.

Du förväntar dig att hon ska sitta och vagga i ångest för framtiden istället för att planera framåt och glädjas åt sin bebis - baserat på att så var det för dig. De flesta havande gläds nog åt sin graviditet och planerar inte för att allt ska bli skit och pannkaka bara för att det var så du gjorde.

Och nej. Läkare avråder inte från resa med små barn. Däremot påtalas att det finns saker man måste tänka på inför en resa med ett litet barn.
https://www.1177.se/liv--halsa/reserad-och-vaccinationer/allmanna-reserad/resa-med-sma-barn/

Det är ju dessutom inte första gången Linnea reser med barn, har du glömt det.
Citera
2026-06-14, 10:03
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:

Då ska man bli uppsökt.

kramar och kärlek
Jag läser här..

Varför ? För han måste först sitta 6 månader. Och det gjorde han igår efter jag använde något som heter Googles AI läge. Du borde testa det någon gång istället för försöka bygga upp något mysterium kring det hela.
Citera
2026-06-14, 10:05
Avstängd
micro113s avatar
Citat:

Då ska man bli uppsökt.

kramar och kärlek
Jag läser här..
Permissionsplaneringen handlar både om tid, skötsamhet och tillgång till personal - eftersom en permissionsgång vanligen inleds med en stege där de första permissionerna är bevakade/tillsyn. Finns inte personal att tillgå så blir det ingen permission p g a det.
Så det kan bero på säkerhetsbedömningar eller på logistik eller en kombo av båda.

Varför är du så intresserad? Hoppas du på att få träffa honom under permisen så tror jag du blir besviken.
Citera
2026-06-14, 10:20
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Varför ? För han måste först sitta 6 månader. Och det gjorde han igår efter jag använde något som heter Googles AI läge. Du borde testa det någon gång istället för försöka bygga upp något mysterium kring det hela.

Så deras snack att han skulle få permis i slutet av maj för gender reveal var bara en önskedröm alltså?
Senast redigerad av Nejellerva 2026-06-14 kl. 10:24.
Citera
2026-06-14, 10:26
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Så deras snack att han skulle få permis i slutet av maj för gender reveal var bara en önskedröm alltså?
Det var nog räknat på minimitid. Vilket normalt de flesta gör.
Att man kan söka permis på minimitid innebär inte att man får det, eftersom det är flera olika delar som måste klaffa.
Citera
2026-06-14, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, du diskuterar enbart dina fantasier kring Linnea och hur hon ska klara av moderskapet.
Hon, precis som alla andra förstagångsföderskor, kommer att få en omställning. Det ingår. Givet hur du skriver kommer hennes kompetens för att klara detta uppenbarligen var långt högre än den du själv hade.

Du förväntar dig att hon ska sitta och vagga i ångest för framtiden istället för att planera framåt och glädjas åt sin bebis - baserat på att så var det för dig. De flesta havande gläds nog åt sin graviditet och planerar inte för att allt ska bli skit och pannkaka bara för att det var så du gjorde.

Och nej. Läkare avråder inte från resa med små barn. Däremot påtalas att det finns saker man måste tänka på inför en resa med ett litet barn.
https://www.1177.se/liv--halsa/reserad-och-vaccinationer/allmanna-reserad/resa-med-sma-barn/

Det är ju dessutom inte första gången Linnea reser med barn, har du glömt det.
Hur kommer det sig att du alltid går till personangrepp? Klarar du inte av att diskutera utan att ta till det?
Citera
2026-06-14, 11:13
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det var nog räknat på minimitid. Vilket normalt de flesta gör.
Att man kan söka permis på minimitid innebär inte att man får det, eftersom det är flera olika delar som måste klaffa.

Stackarn…. Första gången i livet han inte får särbehandling och som han vill, lär ta hårt på psyket Undrar om han ens får vara med på förlossningen.
Citera
2026-06-14, 11:22
Avstängd
Vad menade Chrippa när han kallade Linnea för trasig för något år sedan och vad var det som gjorde massa youtubers arga, har det framkommit?

Vet vi om Linnea väntar en pojke eller en flicka?
Med tanke på att Chrippa kallade C för lillen borde han väl, om han får en son, kalla honom för lillan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in