Beror på vad/om de träffar osv. Hjärnan är förvånansvärt långt in från hjässan tex. Säkert 4 cm liksom och sista biten har ju inte spiken lika hög hastighet som i starten så kanske "petar" den på hjärnan "bara"..
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll.Guld
Hur blir livet för den som överlever med hål i hjärnan? För jävligt är det.