Citat:
Ursprungligen postat av
TuddeliTudd
Två flickor 11 och 15 år skjutna med spikpistol i hjärta och huvud. Opereras just nu.
Åh fy fan...
Måtte de stackars flickorna klara sig utan allt för svåra men, både psykiskt och fysiskt.
Återstår att se om pappan/mgm vågar sätta spikpistolen mot sig själv eller fegar ur?!
Edit: Pappan hittad död. (Hoppas att han plågades extremt och inte dog omedelbart.)