Citat:
Ursprungligen postat av
PeterJihadi
Exakt. De två barnen som har blivit skjutna har inte gjort någonting.
Ett riktigt jävla svin som är gärningsman, hoppas hans straff blir så hårt som möjligt, så länge som möjligt.
Den fega tönten har tydligen redan tagit sitt liv tyvärr.
Riktiga svin som ger sig på barn och liknande, fine ta ert pissliv som ni är för lata för att rätta till, men blanda aldrig in barnen.
Hoppas nu dom överlever.