Citat:
Ursprungligen postat av
kazire
"Kanske" ,någon säger ju att det är en pågående insats så vad förstår du inte?
För allt som skrivs på Flashback är sant eller?
Sen kan det ju vid såna här händelser ske polisinsatser även på andra ställen - inte säkert att skjutningen hade skett i Lekaryd.
Nu har iaf SMP skrivit att skjutningen skedde i Lekaryd så det är förmodligen så.