Citat:
Ursprungligen postat av
bakelsernassmak
Du verkar vara väldigt bra på detta. Speciellt hur det alltid fungerar till din fördel är intressant.
Kanske visar detta intresse inom dig att du åtminstone betraktar det som möjligt att jag besitter en något, lite, kanske ypperligt mikroskopist djupare insikt i esoterisk filosofi.
Jag syftar då på ordets ursprungliga innebörd.
"Esoterisk" härstammar från grekiskans
esō, vilket betyder "inom" eller "det inre".
Kan det vara så (och jag frågar frågan) att jag
möjligtvis,
kanske, besitter en
liten större insikt utav vad som sker inom människan än vad du gör?
Och kanske,
möjligtvis,
potentiellt, är det därför jag är "väldigt bra på detta" och att det "alltid fungerar till min fördel"?