Citat:
Ursprungligen postat av
pelican1
Intressant att många som ondgjorde sig över kaoset BLM-protesterna nu verkar helt ok med skadegörelse, mordbrand mm.
Allt sånt kaos är ju bara rent destruktivt och kommer inte leda till något gott. Men det är väl fattiga desperata människor som förstör för andra fattiga desperata människor. Tragisk är vad det är.
BLM hade ingen anledning till att reagera på det sättet.
En kriminell fentanylnogger som nyligen hade riktat en pistol mot en gravid kvinnas mage råkade dö under ett polisingripande. Han hade dödligt höga nivåer av fentanyl i blodet under gripandet.
I nästan ALLA fall där en nogger dör och BLM blir arga så är personen inte oskyldig utan har orsakat situationen själv genom att ta dumma och ofta även livsfarliga beslut.