2026-06-10, 00:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av WetCigarette
För att de inte har något samröre med sudanesen som genomförde attacken din idiot?
De är alla del av asylinvandringen som i sin tur besudlar Europa.

Sverige är ett bra exempel.

De är alla en del av problemet.
Citera
2026-06-10, 01:22
Medlem
Outlaw&Folkhems avatar
Man får hoppas att gay-MENA och andra skitmuslimer försvinner från Europa...även om det känns som en önskedröm.

Fint att fler vaknat upp till den nutida verkligheten.

Riv alla skitmoskeer i Svea!
Citera
2026-06-10, 01:23
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Jag tycker folk ska protestera MYCKET mera i hela väst för vad som görs mot oss!

Visst men vilka ska man protestera mot? Syftet är att skapa organiskt eskalerande kaos mellan grupper, A emot grupp B men det är grupp C som ligger bakom. Ska man inte ge sig på grupp C istället?
Citera
2026-06-10, 01:24
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Hur fan kan man tänka på migranternas egendomar i detta?! Låt det brinna fan. Inte som att dem har betalat ett skit iaf.
Därför somliga av oss är kapabla att tänka på andra och tredje ordningens konsekvenser, såsom det helhetliga politiska utfallet ifall Britter börjar begå pogromer.
Citera
2026-06-10, 01:44
Medlem
Det är så här det blir när man låter rape-gangs från Pakistan, pack från Afrika och Mellanöstern härja fritt. Befolkningen i UK har blivit förtryckta, tystade och misshandlade av liberal vänsterpolitik länge nu.

Politikerna bär givetvis all skuld.

Detta är bara början, nästa vansinnesdåd av en migrant kommer leda till ännu större reaktioner.
Senast redigerad av DaddyCool64 2026-06-10 kl. 01:47.
Citera
2026-06-10, 01:52
Medlem
pn222jws avatar
Det lär bli mer liknande i Europa. Som en del av en grupp - folkmassa - känner inte individen samma självkontroll.
Citera
2026-06-10, 02:07
Medlem
I Sverige skulle folk på sin höjd knyta näven i byxfickan och muttra något.
Citera
2026-06-10, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WetCigarette
Nej, det är jag inte. Men nu pratar vi inte om den tidigare attacken utan om protesterna. Jag kan hålla två tankar i huvudet samtidigt.

Hugga människa = Dåligt
Bränna hus = Dåligt
Tråd handlar om bränna hus = Jag uttrycker mig om bränna hus

Vad är det du inte fattar? Ska jag säga wöööö bränn ner alla blattars hus det förtjänar de!!! Är det vad du förväntar dig?

Du försöker desperat trycka in mig i din fantasibild av vad en vänstermänniska är. Jag är en normal människa och en normal människa gillar inte när folk får sina hus nedbrända.

Grejen är ju att folk där blir less på invandring i allmänhet, jag tror inte allt beror på det här mordförsöket.
Citera
2026-06-10, 02:12
Medlem
Ferhs avatar
Bara ett naturligt resultat av mångkultur. Människor bör bo bland folk som är så lika dem själva som möjligt både kulturellt, utseendemässigt och religiöst, etc, för på det sättet så slipper man den här typen av konflikter.
Citera
2026-06-10, 03:23
Medlem
INGSOCs avatar
Ska de bränna några byggnader så borde det vara mot dem som är skyldiga till att Sudanesen ens var i landet till att börja med.
Det är viktigt att rikta ilskan åt rätt håll.
Citera
2026-06-10, 03:28
Medlem
Q-Trons avatar
Paul Joseph Watsons video ger en lite bättre inblick i vilka jävla dårar som styr i Nordirland och i Belfast: https://youtu.be/Gr1X1k-XMR8

Och ja, det är en hel del wokehjärntvättade kvinnor med den typiska 'suicidal empathy'-psykosblicken och som gapar om "diversity" och "inclusion".

Jag är så less på orden community och communities att jag nästan kräks när jag hör dem.
Citera
2026-06-10, 03:40
Medlem
Diverse irländska militanta grupper har fortfarande mycket vapen gömda. Det vet polisen, så de lär inte ta i så hårt mot demonstranterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in