Fast att fortsätta att mosa skallen på någon som redan är tagen ur bruk, är ju såklart inte självförsvar eller försvar av något slag.
Hur jävla pantad är du?
"Vid det första slaget, som träffade kroppen på 27-åringen, var det en nödvärnssituation, anser rätten. Men det andra slaget, det mot huvudet, utdelades när 27-åringen kommit ut ur bilen och angreppet på kvinnan upphört."
Bara för att snubben har slutat försöka våldta betyder det ej att kampen den är över.
Senast redigerad av buhbye 2026-06-09 kl. 13:33.
Det kokar på hela X ska bli intressant att se vilken respons det här får, blir förmodligen lite kravaller ikväll.
Det borde vara protester varje dag, med både små och stora protester och agerande för att stänga gränsen och deportera såna här avskrap varje dag & varje helg i hela Europa.
Den här personen från Somalia har bokstavligen migrerat för att mörda, antagligen i sin störda "religions" namn.
Antagligen tagit sig över med organiserad invasions-migration med mål om att både plundra, jihadda, inklusive mörda och annat.
Det är det många som har.
Kasta ut liknande avskum, rakt av. (se spoiler, för möjligen lite OT)
Det är 100% nödvändigt då det är ett massivt säkerhetshot. Många väntar på order om mer dylik jihad. 😤 Och jag undrar om det är en sådan order denne har fått av någon lokal imam eller bara "religionen" efter att ha läst själv. Ja om han ens kan läsa dvs.
Töm fängelserna på grovt kriminella migranter från Somalia, sätt på flygplan, kasta av från 10000 meter upp rätt över havet utanför Somalias kust.
Skulle sända en signal till att inte migrera för att syssla med brott, plundring och jihad... DET ÄR NOG NU.
Ännu ett fall som borde trigga er till handling. Ett av oräkneligt antal fall! Hur många brottsoffer är nog innan folk slutar nöja sig med en jävla röstlapp. 😤 Och nytt som vill ha stängd gräns från dessa regioner och återvandring måste in! (FB) Två åtalas för gruppvåldtäkt i Örebro Tingsrätt
somalier särskilt utmärker sig för hög kriminell belastning, olika former av jihad rättfärdigat av sin "religion" precis som deras välfärdsplundrande gör, en form av skatt mot otrogna till deras äckliga maffiakult enligt dem själva.
Jag menar för att klargöra inte(!) att peka ut varje individ, varje person från Somalia - för det finns visst bra folk därifrån med - men alla de som kommit för att bokstavligen plundra, råna, kniva, jihadda, våldta, eller bete sig illa och hotfullt i vårat land här i norr!! De ska ut ur vårat land!!!! UT!
Och med tanke på stor andel problematiska individer, bevisligen, så kan inte någon accepteras tas emot därifrån att komma innanför våra gränser heller!
Med allt facit i hand är det bokstavligen förräderi där man medvetet gör landet otryggare och medvetet utsätter befolkningen för grova brott och plundring!! Det måste till massutvisningar!
Vi måste markera mycket, mycket hårdare mot dessa avskrap som missbrukat våra befolkningars tidigare godhet och naivitet. Och de är MÅNGA i den kategorin, mänga naiva, och mänga som utnyttjar detta. Organiserat välfärdsplundrande av väst och jihad, och värre väntar tyvärr, många MÅNGA fler brottsoffer ifall vi inte gör vår del för att vända detta nu!!
Sånt här har hänt i Sverige med iaf liknande, IKEA.. ingen sprang med facklor, mer invandring bara.
Svenskar är mesar. För att vikingen skulle vakna till liv hade det krävts masshalsuggningar av svenskar ute på gatorna.
Irländare är annorlunda, de har kämpat länge för sitt land och det var inte länge sen de fortfarande slogs för det.
Börjar gnistan någonstans så tippar jag på Irland/Storbritannien.
Nu bor jag varken i Irland eller Sverige men om jag gjorde det, hade jag nog skaffat vapen, dvs pistol.
Man kan inte lalla omkring med det på gatan direkt men hemmet skulle vara säkrat varje fall.
Citat:
Ursprungligen postat av ColonelBurton
Vill först och främst varna för videoklippet det är inte nådigt.
Detta ska ha skett i Belfast igår kväll verkar det som, det går runt på X och är lite oklart just nu.
Offret är som jag förstår död, GM ligger på sjukhus med polisbeskydd och dropp.