Citat:
Ursprungligen postat av
ReijoHervonen
Låtarna handlar främst om att romantisera ungdomen. Vet inte om det är vanligare bland dansbandslåtar heller. Cecilia Lind var bara fjorton.
Nej, Cecilia var sexton, på väg att fylla sjutton
"Vet hu-ut Fredrik Åkare,
SKÄMS gamla ka-arln
Cecilia Lind är ju bara ett barn..."