Citat:
Ursprungligen postat av
EnCarte
Vad, alla som haft samröre med Hübinette t.ex, som till och med säger sig dödat människor. Det är förstås mycket allvarligare.
Alla som haft något med de som försvarar terrordådet i israel, gått med i en demonstration där någon av dem varit med eller synts på bild med någon av dem eller pratat med dem. Om någon av dem fick vara med i tv skulle du väl skrika som en galning att de ska kastas ut. Guilty by association så klart.
Väldigt svepande påståenden här utan att peka ut någon specifik person. För övrigt är deltagande i en Palestinademonstration inte nödvändigtvis per definition våldsbejakande eller antidemokratiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
EnCarte
Men jag ställer en motfråga till dig. Jag förstår förstås att ni vill vrida på saker. Men kan du tala om för mig, vilka högerextrema åsikter han själv framfört? Kan du det?
Varit aktiv i högerextemistiska Freedom Defence Sweden, Deltagit i NMR/Aktivklubb Sverige organiserade Salemmarschen där han poserat med allsköns nazister på bild, delat AKS propaganda, nära arbetat med före detta NMR medlemen Christian Pettersson, delat inlägg från rasidelogiska "The Golden One". Hur många gånger kan man hamna i sällskap med nassar innan det slutar vara ren slump?
Citat:
Ursprungligen postat av
EnCarte
Men utifrån det betyder det enligt din logik, att om någon inom extremvänstern tyckte det var bra att han synade extremhögern, skulle den journalisten per automatik själv vara extremvänster. Det är väl så din logik fungerar? Om vi ska se det från båda hållen. Eller är du inkonsekvent?
Det här är bara total jävla ordsallad.