Citat:
Ursprungligen postat av
KalleAnkaPartiet77
Nå, vad tycker ni om mitt förslag?
det finns ju kvinnor som terrroriserar män - i 9% av fallen står kvinnor för våld mot män
Hur gör man i dessa fall?
Skall detta bli lagligt också?
-------
kvinnor får redan idag ge män stryk om det krävs för att freda sig därempot inte som hämnd
Så jag vet inte riktigt om ditt förslag är välgenomtänkt eller om du blivit utsatt för något nyligen och vill hämnas?