2026-06-07, 11:51
Medlem
Sånt här borde vi göra med flera gangsterrappare som inte har allt på det torra.

Ett finger upp i röven är den ultimata förnedringen.

När proceduren görs så borde man dessutom live-streama det hela.

Då kanske dessa rappare lär sig visa lite respekt mot polis och samhälle.
Citera
2026-06-07, 12:04
Medlem
Är inte det ganska vanligt att polisen när dom misstänker droger kroppsvisiterar på det sättet. tror inte polis i fältet orkar med massa tjafs utan det är nog att dom direkt går på paketet och röven för en snabb visitation så dom kan göra ett gripande och bli klara nån gång

Svensk polis har sannolikt fingrat fler rövar än en manlig bögporrskådis
Citera
2026-06-07, 13:20
Medlem
.nilss avatar
Trodde först snuten sprang upp på scenen, bröt ner snubben och rövpullade rapparen framför publik. Även om jag inte är särskilt tänd på bögporr hade det varit jävligt roligt att se.

"Håll isär skinkorna på'n för fan, jag ser ingenting. Helvete han har ju knappt torkat sig"
Citera
2026-06-07, 13:33
Medlem
Första husrannsakan jag var med om fick jag sära på skinkorna och så lös han mig i röven med en ficklampa. Förmodligen bara för att trakassera mig. Aldrig hänt efter det.
Citera
2026-06-07, 13:50
Medlem
knark-kungens avatar
Det är vanligt, har 5 vänner som alla blivit rövpullade av polisen.
Citera
2026-06-07, 15:31
Medlem
GertBennys avatar
Det är nog en hel del poliser som blir poliser för att få titta in i rumpor, klämma och känna med fingrar och händer i stjärtar hela dagarna. Och få känna sig tuffa med pistol och uniform.
Citera
2026-06-07, 17:16
Medlem
bearss avatar
Om personen som utsattes inte gav sitt samtycke så måste väl polisens agerande rubriceras som våldtäkt?
Citera
2026-06-07, 17:19
Medlem
..en vanlig lördag för rapparen med andra ord.
Citera
2026-06-07, 18:10
Avstängd
De tror ju sig vara förmer andra
Så såklart de gör vad de vill och utan konsekvenser
Citera
2026-06-07, 18:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av IngeFitta
Första husrannsakan jag var med om fick jag sära på skinkorna och så lös han mig i röven med en ficklampa. Förmodligen bara för att trakassera mig. Aldrig hänt efter det.
Många poliser går igång på det. Sen sitter de och delar och tävlar om vem som har värst förnedringshistoria och skrattar. Det är för majoriteten av de som arbetar som poliser är inom psykopatspektrat.
Citera
2026-06-07, 18:37
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlofJohanssonSvin
Mitt under deras spelning på Brännbollsyran gör polisen knarkrazzia hos Norska rapparna Roc Boyz.

En Svensk polis tryckte upp fingrar i röven på en av rapstjärnorna.

https://www.expressen.se/tv/nyheter/polisens-razzia-mitt-under-bandets-spelning/

Kommer detta på norrbaggarnas rider nu, lokal polis SKALL ha fingrar långt upp i våra rövar under liveshowen? (ironi)

Men är inte detta lite övertramp från våra "hjältar i blått"? Som poliserna själva gillar att kalla sig?

Sånna där rappare är ju ofta otroligt bögiga så fingrar och annat i arslet är bara en helt vanlig dag.
Citera
2026-06-07, 18:37
Medlem
Dollmens avatar
Om det stämmer måste det anmälas. Är det små pojkar man rövpullar ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in