2026-06-07, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Anis ja... Mauri? .. Njah? Vet inte?
Ungdomarna verkar gilla han iaf..
https://www.tiktok.com/@brannbollsyran/video/7648386350328220950
De där ungdomarna hade hoppat till vad som helst! Tror inte att det hade spelat ngn som helst roll vem som stod där uppe på scen och låtsades dra i spakarna!
Citera
2026-06-07, 14:22
Medlem
Ludans avatar
Citat:

Om Jocke varit först på scen den kvällen hade det inte varit lika många i publiken. Enda anledningen var att dom stod kvar mellan spelningar av större och mer uppskattade artister. Jag vill gärna höra vad dom andra banden tyckte om Jockes scenframträdanden, han har ju blivit hånad i flera år av artister i samma genre
Citera
2026-06-07, 14:22
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
De där ungdomarna hade hoppat till vad som helst! Tror inte att det hade spelat ngn som helst roll vem som stod där uppe på scen och låtsades dra i spakarna!

Iofs... men det där e dom som ska ta över efter oss..
Citera
2026-06-07, 14:44
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Bevis för köpen finns på socialblade.com. Han var rädd att köpa en lång period för att det hade uppmärksammats och visats upp på flashback, men har gett efter igen.

Familjen Lundell, utan köpta följare har ett följarantal i paritet med Anis Don Deminas.
Tack. Jag är övertygad.

Det här är ju något som är så pass konkret och så pass grovt att media måste ta det på allvar. Med tanke på att annonsörer betalar mer för youtubers med många följare luktar det väldigt illa.

De kan ju inte hänga ut Blondinbella och samtidigt låta Jockiboi gå fri. Vad sänder det för signaler? Vilken kvinnosyn visar det egentligen?!

Nej, jag tror att detta kan bli en viktig nyckel till hans fall. Även om han är mediernas älskling kan de inte riskera att framstå som inkonsekventa eller som att de tillämpar olika måttstockar beroende på vem det handlar om.
Citera
2026-06-07, 14:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Om Jocke varit först på scen den kvällen hade det inte varit lika många i publiken. Enda anledningen var att dom stod kvar mellan spelningar av större och mer uppskattade artister. Jag vill gärna höra vad dom andra banden tyckte om Jockes scenframträdanden, han har ju blivit hånad i flera år av artister i samma genre
Var inte Anis där? Undrar vad han tycker om Jockeboy som artist.

Jag är säker att den blonderade offerkoftan inte står högt i kurs hos andra kändisar. Han är vad Steven Seagel är för filmvärlden.
Citera
2026-06-07, 14:47
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
https://filebin.net/0vmo9i5g9fivokcb

Uppdaterad med lite fler bilagor som missats.
Intressant. Man tackar!
"Hatarna" är verkligen on fire nu. Jockiboi kommer ångra sig så grovt att han stämde medviktarna. Han förlorar inte bara pengar utan även anseende. Han görs till det åtlöje han är. Stackars Jockiboi
Citera
2026-06-07, 14:50
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Intressant. Man tackar!
"Hatarna" är verkligen on fire nu. Jockiboi kommer ångra sig så grovt att han stämde medviktarna. Han förlorar inte bara pengar utan även anseende. Han görs till det åtlöje han är. Stackars Jockiboi
Inge större intressant. Printen på där Fru Medvikt skriver att en ny tröja kommer snart är med i de senare bilagorna.
Citera
2026-06-07, 15:15
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Du kan inte jämföra Linnea Lindström med Joakim Lundell! Det finns ingen tidning som skulle vara intresserad av att skriva om Linnea i det sammanhanget för hon är ingen makthavare!

Joakim, däremot, säljer sig själv som Sveriges största influenser men är han verkligen det?!

Nja..Både Mauri och Anis är utan tvekan större än honom idag. Säkert många fler!

Därför är det bedrägeri! Det finns bevis. Analysera bara socialblade.

Tidningarna blir varse i veckan som kommer! Hoppas du inte blir nervös🥰

Varför skulle jag bli nervös? Jag frågade om bevis på att Laxton skulle ha köpta följare. Jag gillar Laxton och spökjakt mm så självklart vore det tråkigt om dom har köpt följare. Men inget som håller mig vaken om natten 😂
Citera
2026-06-07, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Varför skulle jag bli nervös? Jag frågade om bevis på att Laxton skulle ha köpta följare. Jag gillar Laxton och spökjakt mm så självklart vore det tråkigt om dom har köpt följare. Men inget som håller mig vaken om natten 😂
Ok. Vi säger så.

Vad tycker du om att jag ska skriva till tidningarna om Jockibois köpta följare?

Tycker inte du att det är viktigt att youtubes och influensers i allmänhet är ärliga om sina följarantal? Tycker du att det verkar rimligt att Jockiboi har 3,2 miljoner följare?
Citera
2026-06-07, 15:45
Medlem
Citat:
Är det inte hundrade gången du sprider länkar som avslöjar identiteten på personer som klickar på länken?

Ska du göra en dokumentär om kritiker till Joakim Lundell eller vad tänker du använda informationen till?
Citera
2026-06-07, 15:50
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Är det inte hundrade gången du sprider länkar som avslöjar identiteten på personer som klickar på länken?

Ska du göra en dokumentär om kritiker till Joakim Lundell eller vad tänker du använda informationen till?

Ja tänker inte så när jag länkar. Klicka inte på länken då.
Vad får man länka till å inte? Är det samma med Youtube?
Du får väl rapportera mig då eller nått.
Citera
2026-06-07, 16:05
Medlem
cinmiks avatar
Citat:

Tror det var själva influeerandet åsyftades här.

Visserligen är Anis en artist han med men till skillnad från Jocke så gör Anis musik. Bra musik dessutom.

Jocke dj'ar inget alls utan han bra står på scenen och hoppar. Det är färdigmixat men han låtsas peta på reglage och trycka på knappar.

Ganska komiskt faktiskt.

Jag hoppas att youtube/Google börjar ta bort alla "döda" följarkonton på youtube. Plus alla köpta följare då de köps i bunt om 10k.

Tror Jocke skulle hamna på 500k följare generöst räknat. Det är stort det med och inget att förakta.

Det är bedrägligt att inte uppge ett äkta följarantal när man söker sponsorer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in