2026-06-07, 08:42
  #1
Medlem
tomyhockeys avatar
Snart är det midsommar så firas midsommar i Göteborg 20 pangbrudar och 2 mongoler se bild

https://ibb.co/5gdjCScX


Hur firas midsommar i din stad ?
2026-06-07, 09:14
  #2
Medlem
karjus avatar
Med 17 pungdjur och 3 mangofrukter.
2026-06-07, 09:16
  #3
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karju
Med 17 pungdjur och 3 mangofrukter.

Bättre än 17 ruggugglor och 3 kolbitar.
2026-06-07, 09:28
  #4
Avstängd
Connykrims avatar
Till vänster är en trans vill ja påstå
2026-06-07, 10:46
  #5
Medlem
Klandalfs avatar
Jag såg inga mongoler på bilden. Skittråd.
2026-06-07, 11:04
  #6
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Jag såg inga mongoler på bilden. Skittråd.

Tryck på bilden zooma in bilden så ser du 2 mongoler vid dörren .
2026-06-07, 11:12
  #7
Medlem
Klandalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
Tryck på bilden zooma in bilden så ser du 2 mongoler vid dörren .

Hur fan ska man kunna avgöra etnicitet på det där inzoomade blurret?

Den vänstra är kanske en mongol, men kan lika gärna vara thai eller arab. Den högre ser defintivt inte ut som en mongol, snarare arab.
2026-06-07, 12:19
  #8
Moderator
Ancistruss avatar
Hur man firar midsommar får ni diskutera I forumet för Socialantropologi, Etnologi och Sociologi. Men de vill nog ha en mer genomarbetad trådstart och rubrik än detta.

Tråden låses.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in