Ett av få program som det är värt att titta på på TV numera. Kungafamiljen, folkdräkter, flaggor och musik. Ganska trevligt tycker jag. Någon mer som kollar just nu?
Ett av få program som det är värt att titta på på TV numera. Kungafamiljen, folkdräkter, flaggor och musik. Ganska trevligt tycker jag. Någon mer som kollar just nu?
Såg att programmet skulle hostas av en icke Svensk man och en vit kvinna, lite som i alla reklamfilmer nu mer, så jag väljer att inte se på den hjärntvätten.
Jag tittar på programmet varje år och tycker att det absolut har sin charm. Glada miner och musik slår aldrig fel. Däremot får jag alltid ta fram skämskudden när konungen håller tal - han är tyvärr en smärtsamt dålig retoriker.
Ett av få program som det är värt att titta på på TV numera. Kungafamiljen, folkdräkter, flaggor och musik. Ganska trevligt tycker jag. Någon mer som kollar just nu?