Citat:
Ursprungligen postat av
Dempa19
Jag får ganska ofta höra från olika håll att mina trådstarter är svaga och långt ifrån lika ofta, men ändå tillräckligt ofta för att det bör tas upp, får jag höra att mina trådstarter är starka. Det jag då undrar är vad gör den trådstart svag och vad gör en trådstart stark. Trots att jag spenderats en god tid här på flashback och skrivit många trådstarter har jag ännu inte kunnat hitta vad som gör en trådstart svag eller stark. Därför skulle jag uppskatta väldigt mycket vad ni har att säga om vad som gör en trådstart svag och vad som gör en trådstart stark.
Kollade några TS av dig nu. De är helt ok, spec om man jämför med många andra. Långt ifrån bara någon dum oneliner, med tydliga frågeställningar.
Du går inte heller för långt åt andra hållet. En del ska ju skriva så jäkla mycket som om de redan i trådstarten vill uttömma ämnet, och så blir det oklart om vad som ska diskuteras. Om man har mycket själv att ta upp om sitt ämne tycker jag att det kan vara bra att dela upp det lite, med en tydlig frågeställning i TS och egna tankar i ett uppföljande inlägg.