2026-03-23, 15:03
Avslutad
Någon som träffat CurvymilfJessie ?
Citera
2026-04-15, 15:50
Medlem
Är Tina fortfarande aktiv ?
Citera
2026-05-01, 07:24
Medlem
Bondshora är hon aktiv fortfarande?
Citera
2026-05-26, 21:50
Medlem
Pimironmutter88s avatar
Angående Jossan7811 så har jag träffat denna kvinna, inte bara en men flera gånger vid det här laget, och tänker att nu är det dags att dela med mig av mina tankar. Hon är superenkel att ha o göra med, tydlig rak kommunikation, dyker upp och luktar gott, och är "snygg som på film", du kan inte fråga något som är för dumt och du går inte in med några somhelst frågetecken. Allt känns så naturligt, hon skrattar lätt och har man nervösa tendenser så får hon dig att släppa på axlarna och andas ut innan du ens börjat kolla på klockan. Behandla henne som du hade behandlat vem som helst, var sjysst och gör inte till dig så kommer ni ha en fantastisk stund. Sexet är så sinnessjukt bra att det kommer bli svårt att njuta med någon annan, hon får dig att göra saker du kommer ihåg efteråt med en slags skamsen förtjusning hon är med, delaktig, intensiv, fräsch, snuskig och pryd på samma gång.

Ang förskottsbetalningen så kan jag förstå att man funderar, och hade det varit någon annan än hon som faktiskt varit aktiv i flera år, och är så verifierad man bara kan bli hade jag nog ställt mig på samma sida. På samma sätt som jag vill veta att det inte är nån som ska råna mig eller annat kräk som står och väntar antar jag väl att det är hennes sätt att planera och få träffar att klaffa utan att behöva spendera tid med att skriva med massa skitsnackare som bangar i sista sekund när knarket tappat sin verkan.

Så nej, hon blåser dig inte. Jag gav henne 2 st rödingar för mycket i all hast en gång när jag skulle gå, hon ropade efter mig över hela jävla lobbyn och gav tillbaka mig dom, och nu sist så glömde jag plånboken inne på hotellet och när jag hämtade tillbaka den nån timma senare låg den kvar på platsen jag lämnat. Såvitt jag vet finns det en gammal kund som är förbannad över att han blev nekad en andra träff pga hur han betedde sig, nedlåtande och hetsig, och har bestämt sig för att göra det till sitt uppdrag att vara en pina.

Ni gör som ni vill, men personligen har jag inte träffat någon annan sen jag och hon fick kontakt, och det är ändå ganska regelbundet skulle jag säga. Vill ni ha en trevlig stund är hon alltid ett säkert kort, behandla henne väl, och var respektabel, du får en chans, beter du dig som ett äckel eller ljuger så får du skylla dig själv om du går miste om möjligheten att träffas framöver.
Citera
2026-05-26, 21:56
Medlem
Pimironmutter88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl9111
jossan7811 har jag bokat träff med hon dök inte upp och hon blockerade mig
Driver du? Vad fan har du gjort så får jag fråga haha, så mycket som jag har trasslat fram och tillbaka. Njaa, jag säger inte att du ljuger, men nånting sägs inte eller lämnas utanför. Ska du säga såna saker om dom få glädjeflickorna vi har här i norr så får det backas upp, hade det gällt någon annan än just hon så hade jag aldrig tagit mig tiden att knattra här, men jag har bokstavligen träffat henne sen ett par år, och hon har inte så mycket som varit 5 minuter sen eller visat tendenser till några konstiga fasoner.
Citera
2026-06-06, 15:47
Medlem
Är det någon som träffat Michae Ahl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här