Citat:
Ursprungligen postat av
TwoThousand
Hatad av alla människor lika mycket, paranormalt folkslag trotts allt.
Hatade bara när någon gör om den mänskliga själen till en demon.
Haha att du kan bli ihopmosat tetris på ica.
Nej hur i helvete kan man våga prata om rena fantasier?
Och jag ser exakt när gravitationen blir för mycket, alltså långt ifrån där man står tom.
Hur har ni ens klarat av något här?