2026-06-04, 20:13
  #1
Avstängd
Kollar nu Sverige mot Grekland, första halvlek så kör de igång alla sponsorer vid 19.51 - 19.57 de kör då 17 reklamfilmer, sedan kommer alla dessa sponsorer igen.

Efter detta så är det 1 minut analyser från studion.

Sedan 19.58 sponsorer och efter det 13 reklamfilmer och sponsorer fram till 20.04...

Därefter fortsätter matchen, seriöst vad är detta?? Nu har jag givetvis ljudet avstängt under reklam och tittar vanligtvis inte, men ville kolla upp detta.

Hur kan man man sända sport och inte få se riktiga analyser samt intervjuer mellan halvlekarna? 1 minut med med snack sedan jävla helvetes reklam, nä fy fan för detta..

Vad anser ni andra som inte har viaplay där de påstås prata mer om matchen än att förmedla reklam?
Citera
2026-06-04, 20:20
  #2
Medlem
Fantens avatar
Viasat är ett jävla skämt. Fixed it for you.
Citera
2026-06-04, 20:25
  #3
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Du får köpa viaplay här är det mindre reklam!
Citera
2026-06-05, 13:03
  #4
Medlem
dude2ks avatar
Inte ens värt att titta på via IP-TV.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in