2026-06-03, 07:37
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Och du bryr dig inte om att Häcken värvar afrikaner. du är precis som alla andra.

Har man skickat handhjärtan till supertjockisen så bryr man sig nog inte speciellt mycket om sin egna klubb.
Senast redigerad av skogsburkan 2026-06-03 kl. 07:44.
Citera
2026-06-03, 07:44
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Mister Whatabout is in the house och duckar som vanligt gängkopplingarna i sitt solnalag. Nej allt är frid och fröjd. Istället vill han granska våra afrikaaffärer. Har ni hört det förut, hahaha🤣
Om du inte tror det finns gängkopplingar bland er juniorer har jag en flygplats i Nigeria att sälja dig.
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Och du bryr dig inte om att Häcken värvar afrikaner. du är precis som alla andra.
Jag bryr mig väl i den utsträckning att jag anser att vi behöver göra något på en nationell nivå för att komma åt penningtvätt, kriminella nätverk och agenterna men att lägga energi på enskilda lags agentaffärer är ganska ointressant när alla som inte lider av allvarliga funktionsnedsättningar förstår att alla sitter i samma båt.
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Agentdiskussionen är så ointressant att er f d tränare bekräftade uppgifterna i Expressens livesändning.

Det har alltså varit spelare som gjort aktivt velat förlora matcher för aik. Ett rent myteri.

Det är otroliga uppgifter.
Precis, helt ointressant.
Citera
2026-06-03, 08:00
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Om du inte tror det finns gängkopplingar bland er juniorer har jag en flygplats i Nigeria att sälja dig.

Jag bryr mig väl i den utsträckning att jag anser att vi behöver göra något på en nationell nivå för att komma åt penningtvätt, kriminella nätverk och agenterna men att lägga energi på enskilda lags agentaffärer är ganska ointressant när alla som inte lider av allvarliga funktionsnedsättningar förstår att alla sitter i samma båt.

Precis, helt ointressant.
!??!?!?!?!

Det är ju helt sinnessjukt. Vi har ju tidigare diskuterat uppgifter om detta på U21-nivå. Nu är det inte bara uppgifter, utan officiellt bekräftat, och på A-lagsnivå.
Citera
2026-06-03, 08:07
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Vem, spelare, i MFF blev avstängd en träning och match för att han festat när han inte fick det?

https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/mff-spelaren-straffades-av-mff-ledningen/

Citat:
Ursprungligen postat av momsavdrag
Noah Åstrand John eller Colin Rösler.
Spontant skulle jag gissa på den första, då Rösler haft lite skadekänningar

Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Var det inte Arnor som hade siktats på en nattklubb nyligen?

Well well, kanske inget att stängas av för om man är fit och nykter när det gäller.

Gick inte Glenn Hysén ut och ölade en hel del med Liverpool på det glada 80-talet?

Ja, Sigurdsson var det. Ska ha åkt till Köpenhamn kvällen efter Västerås-förlusten och festat loss.

Jag är rätt så liberal i frågan. Jag har inga problem med att spelarna går ut och tar några öl och firar en seger och omger sig med lite brudar. Nog bara bra för sammanhållningen och självförtroendet, men i det här läget är det så klart olämpligt. Fokus på fotbollen.
Citera
2026-06-03, 08:17
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Roligare att läsa era bondevrak som svamlar om hur viktigt det är att komma tillbaka till det som gjorde RoddBull till en framgångsrik förening där ni lyckades komma tvåa två år i rad.

Agentdiskussionen är egentligen helt ointressant. Egentligen bryr ingen sig tills AIK är med i ekvationen och försöker få det till ett AIK problem när det i själva verket är ett fotbollsproblem. Ingen reagerar när Häcken väljer att plocka in 3 lirare med Universalkoppling. Jag ser inte kukräven säga ett jävla ord om när DIF värva Jawla heller.

Det skulle vara ett sant nöje att granska era afrikaaffärer i detalj. Men du kanske tillhör Dr Quill campet som tror att RoddBull har rent bolivianskt mjöl i påsen?

Egentligen helt otroligt att ni har modet att klättra upp på era höga hästar när alla fattar att ni ramlat av omgående och brutit nacken om det inte var för det faktum att ingen bryr sig tillräckligt om er lilla kvartersförening för att faktiskt lägga ner tid och energi på att granska era förehavanden.

Sluta aldrig vara du
Citera
2026-06-03, 12:48
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Ja, Sigurdsson var det. Ska ha åkt till Köpenhamn kvällen efter Västerås-förlusten och festat loss.

Jag är rätt så liberal i frågan. Jag har inga problem med att spelarna går ut och tar några öl och firar en seger och omger sig med lite brudar. Nog bara bra för sammanhållningen och självförtroendet, men i det här läget är det så klart olämpligt. Fokus på fotbollen.

Nu festade ju floppen efter en förnedrande förlust på hemmaplan mot en nykomling, inte efter en seger.

Elitidrottsmän ska inte dricka sig berusade under säsong, någon måtta får det vara.
Citera
2026-06-03, 20:53
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Nu festade ju floppen efter en förnedrande förlust på hemmaplan mot en nykomling, inte efter en seger.

Elitidrottsmän ska inte dricka sig berusade under säsong, någon måtta får det vara.
Vad är berusad? För det är en jävla skillnad mellan att vingla hem från Stureplan 04:30 på morgonen eller att ta ett par bärs till middagen. Men oftast är det fingertoppskänsla som gäller och dom flesta verkar ha hyfsad koll på läget.
Citera
2026-06-03, 22:35
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Vad är berusad? För det är en jävla skillnad mellan att vingla hem från Stureplan 04:30 på morgonen eller att ta ett par bärs till middagen. Men oftast är det fingertoppskänsla som gäller och dom flesta verkar ha hyfsad koll på läget.
Iduno, får nog faktiskt hålla med MrSkargard här.

Att dricka alkohol även i måttliga mängder under säsong är inte att ta tillvara på sin kropp och säkerställa att man har gett sig själv dom bästa möjliga fysiska förutsättningarna för att kunna prestera på en elitnivå. Detta är för mig bare minimum krav för någon som tjänar multum på att sparka boll och gymma några timmar om dagen.
Citera
2026-06-03, 22:37
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Iduno, får nog faktiskt hålla med MrSkargard här.

Att dricka alkohol även i måttliga mängder under säsong är inte att ta tillvara på sin kropp och säkerställa att man har gett sig själv dom bästa möjliga fysiska förutsättningarna för att kunna prestera på en elitnivå. Detta är för mig bare minimum krav för någon som tjänar multum på att sparka boll och gymma några timmar om dagen.

Vad jag hörde så hade han festat sen sjukanmält sig 30 min efter träningen börjat. Av någon anledning är han uttagen i Islands trupp mot Argentina.

Hans personlighet och approach påminner lite om IFK Gs Erik Sorga (sorglig) hobbyturk eller vad ni brukar kalla såna. Arnor har inte börjat rappa än men det kommer väll.
Senast redigerad av skogsburkan 2026-06-03 kl. 22:39.
Citera
2026-06-03, 22:39
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Vad jag hörde så hade han festat sen sjukanmält sig 30 min efter träningen börjat. Av någon anledning är han uttagen i Islands trupp mot Argentina.
Borde vara skäl nog att bryta kontraktet och stämma spelaren.
Citera
2026-06-04, 08:13
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima

Anade oråd när han anslöt till Malmö.

Kändes som mättnad.
Citera
2026-06-04, 20:34
Medlem
skogsburkans avatar
Rydström överens med Bajern.

https://www.fotbollskanalen.se/artiklar/allsvenskan/uppgifter-rydstrom-overens-med-hammarby
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in