2026-06-04, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Hur exakt gör vänstermedia det?

Det skrivs mera om detta än när det händer något med andra partiers politiker.
Citera
2026-06-04, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk

Det lär ju inte hända. Ingen vill av nyfikenhet kolla på sån skit för att se hur det ser ut. Gör du det?

Nej, inget jag tittar på.
Citera
2026-06-04, 19:58
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Det skrivs mera om detta än när det händer något med andra partiers politiker.

Inte när det kommer till såhär allvarliga brott.
Citera
2026-06-04, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Förskingring av 12 000kr från tidigare arbetsgivare om jag förstod rätt.

Japp, snodde pengar ur kassan frpn butiken han jobbade på. Hans kommentar till media var art brottet visade att "han var en man av folket".
Citera
2026-06-04, 20:02
Medlem
Fleavmoes avatar
MR i motionen om att förbjuda gangsterrap:

"Att public service undviker att spela musik som glorifierar våld och kriminalitet eller innehåller stötande språkbruk är avgörande för att främja en sund samhällsutveckling och för att skydda unga lyssnare från negativ påverkan. Genom att föregå med gott exempel i musikvalet kan public service fortsätta att vara en förebild för andra medie­aktörer och bidra till ett tryggare och mer ansvarstagande samhälle."

Och medan han tycker musik och könsord är farligt för ungdomar så sitter han samtidigt och laddar ned barnporr?
Citera
2026-06-04, 20:02
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saklartvarta
Japp, snodde pengar ur kassan frpn butiken han jobbade på. Hans kommentar till media var art brottet visade att "han var en man av folket".

Hahaha
Citera
2026-06-04, 21:17
Medlem
Det är extremt lätt statistik att kolla upp eftersom domar är offentliga handlingar. En normalbegåvad förstår det. Högertidningen SvD har också skrivit om det lille vän: https://www.svd.se/a/7lO5o4/sd-toppar-lista-over-andel-atalade-kandidater

Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Tror du ja.
Svt har gett dig din åsikt.
Hjärntvättat får
Citera
2026-06-04, 21:20
Medlem
14-åringar räknas som barn och en vuxen person får inte ha sex med dom. Det räcker i min bok, och det är SEXUELLT ofredande han dömdes för och inget annat. Men så klart att ni sd-extremister försvarar övergrepp mot barn när det gäller någon med koppling till Jimpa: "Öhrn dömdes 2006 för sexuellt ofredande efter att han en i glasskö på Gröna Lund antastat två flickor, 14 och 16 år gamla. Öhrn frågade vid upprepade tillfällen om han fick kissa på flickorna. Öhrn tog även fram sitt könsorgan och tryckte det mot en av flickorna." https://expo.se/nyhet/sd-duckar-fragor-om-kritiserade-artister/

Så lägg ner att sprida lögner och förringa kriminella sexförbrytare bara för att du gillar dom.

Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
0% pedofiler. Är det högt? Sångaren Öhrn har någon dom på sig men den rör ofredande i en kiosk-kö.

Det verkar som du använder det fina gamla diskussionsforumet Flashback till att hitta på och sprida lögner. Var vänlig sluta med det, det försämrar forumet.
Citera
2026-06-04, 21:26
Medlem
Vi är många som reagerat på det och Dumpens trovärdighet har ärligt talat hamnat rejält i backen nu. De verkar vara mer intresserade av att få in pengar än av att vara seriösa. Trist när en så i grunden bra verksamhet har företrädare som visar sig olämpliga i att vara neutrala.

Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Patrik försökte vifta bort det idag (nästan i stil med "Nej, nej det är inte SDs fel! Pedofiler finns i alla partier!") och hävdar att Dumpen är politiskt oberoende

https://dumpen.se/2026/06/04/nar-forovaren-far-en-partibok/

För ett halvår sedan var han arg som ett bi och skrev en annan krönika där han påstod att vänstern inte gör något åt problematiken och att det är "elefanten i rummet" (som att "alla vet om det")

https://dumpen.se/2025/12/11/elefanten-i-rummet-vanstern-alskar-ord-men-inte-barnrattsfragor/

Ja, jag vet att han inte säger Det är fullt av pedofiler inom vänstern utan snarare De vågar inte ta i problematiken med tång men jag kan ändå inte låta bli att rulla med ögonen. Politiskt "oberoende" efter miljonstöd från Jimmie?
Citera
2026-06-04, 21:36
Medlem
Fräscha politiker vi har.
Citera
2026-06-04, 21:39
Medlem
Jag bryr mig inte.
Med Rödgröna går Sverige under. Punkt.

Citat:
Ursprungligen postat av TrollRoll
Det är extremt lätt statistik att kolla upp eftersom domar är offentliga handlingar. En normalbegåvad förstår det. Högertidningen SvD har också skrivit om det lille vän: https://www.svd.se/a/7lO5o4/sd-toppar-lista-over-andel-atalade-kandidater
Citera
2026-06-04, 21:39
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrollRoll
Vi är många som reagerat på det och Dumpens trovärdighet har ärligt talat hamnat rejält i backen nu. De verkar vara mer intresserade av att få in pengar än av att vara seriösa. Trist när en så i grunden bra verksamhet har företrädare som visar sig olämpliga i att vara neutrala.

De borde tackat nej kanske till pengarna från SD. Svårt att kalla sig partipolitiskt oberoende när SD köper Dumpen.

OT: Så tröttsamt att Dumpen använder AI när de skriver, men det gör väl snart alla tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in