2026-06-04, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catforwardpower
Tror inte ens vi tar 1 poäng mot Tunisien. Tror fortfarande inte att folk förstår hur uselt det här landslaget är. Experterna låtsas inte om det heller.

Är less på allt snack om Isak och Gyökeres. Det har snackats om dom i 4-5 år nu men det har blivit katastrof varje gång de spelat. Det är bara inse att vi har inte spelarna med rätt virke.

Håller med. Och problemet är egentligen inte resultatet utan hur de agerar som lag, finns inget understöd och de verkar inte veta vem som ska täcka vilka ytor etc...
Citera
Medlem
Tearsinrains avatar
Gökuret behöver diva till sig där. Var ingen bra idé att passa bollfan i det läget.
Citera
Medlem
Hunden007s avatar
vad gör Gyökres?

för jävla dålig idag, tycker han skall straffas med att behöva träna med hans ex och damlandslaget.
Citera
Medlem
serotonins avatar
Jag tycker på fullt allvar att Ken Sema ska starta mot Tunisien.
Citera
2026-06-04, 19:37
Medlem
67arigGubbes avatar
Hur många framspelningar har svensson under sin karriär? 0?
Citera
Medlem
junazs avatar
Snål passning av Göken där, måste kunna göra det bättre.

Knepiga med den nivån och taktiken vi har är att anfallarna måste vara kliniska när väl chansen ges, för det blir lär inte många mot bättre motstånd i VM.
Citera
Medlem
Riktigt fin känsla av Svanberg där!
Citera
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
nej pgr av personer som dig väljer ut laget, vi har bra lag men uppställningen är katastrof ändå, ayari snälla norfeldt snälla
Har du inte släppt debatten vi hade där vi var oense och du inte har större koll på läget? Inte Ayari å Nordfeldts fel att vi ligger under men du verkar hysa mer agg mot mig än att diskutera laget.
Citera
2026-06-04, 19:38
Medlem
Jag tror del av problemet är att vi har 2-3 riktigt bra spelare men resten är högst mediokra. Mycket sämre än vad breddspelarna brukar vara. De är min högst amatörmässiga uppfattning...
Citera
Medlem
knasen79s avatar
Svanbergs pass är fotbollsgodis och hög nivå
Citera
Medlem
skogsburkans avatar
Det tål att upprepas.

Hemma i Portugal sitter Sveriges bästa ytterback och kollar när Sveriges sämsta ytterback gång på gång gör bort sig i landslaget och gapflabbar.

Dahl är alltså inte uttagen pga fel dialekt.

Amatörmässigt enda från Carlén högst upp till städerskan längst ner. Carlén har redan fuckat upp rejält för MFF så förvänta er att han kommer sätta förbundet i skiten också.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
En del skyller redan på Potter men det är ju helt fel. Sjukt svårt att göra nått av det här materialet. I kvalet visade han på att han kunde få laget att prestera när det väl gäller. Ska jag säga nått positivt så kanske vi får mer av det när VM startar.

Känns mer att laget fick en energi boost pga ny tränare inför playoffen, har hänt 100 gånger förr att lag blir mycket bättre när en ny tränare kommer men sedan med tiden sjunker tillbaka till samma nivå.

Vårat innermittfält är riktigt uselt, 0 kreativitet och våra wingbacks existerar inte i offensiven, backarna tar inte upp bollen heller och bryter linjer och därför är vi skit.

Det känns enbart farligt när göken och Isak har boll, annars är det iskallt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in