2026-06-04, 19:30
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Det blir ett kort VM för Sverige. Jag tror på noll poäng om jag ska vara ärlig.

Lika bra det när matcherna går klockan 04:00 på "natten".
Citera
2026-06-04, 19:30
Medlem
Laget är längre än ett ösregn, tyvärr är innermittfältet för uselt.
Citera
2026-06-04, 19:31
Medlem
67arigGubbes avatar
Glad att jag sket i o köpa sverige tröjan nör jag hade chansen. För det här! De här stöttar jag inte!!!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catforwardpower
Tror inte ens vi tar 1 poäng mot Tunisien. Tror fortfarande inte att folk förstår hur uselt det här landslaget är. Experterna låtsas inte om det heller.

Är less på allt snack om Isak och Gyökeres. Det har snackats om dom i 4-5 år nu men det har blivit katastrof varje gång de spelat. Det är bara inse att vi har inte spelarna med rätt virke.

Gyökeres tog oss till VM i princip själv i playoffen så han ska man nog inte klaga på, resten är dock skit. Isak är väl duktig men har mycket att bevisa.
Citera
Medlem
kristerzs avatar
Vi KAN INTE ha 2 forwards om vi ska låta motståndarna föra spelet! vårt mittfält är... typ obefintligt..
Citera
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:

Blir det förlust mot Tunisien så kommer jag nog inte palla se en enda till match. Fyfan vad usla dom är. Kvalet all over.
Citera
2026-06-04, 19:32
Medlem
Detta är nog bland det sämsta jag sett ett svenskt landslag prestera. Och då tänker jag inte bara på grova individuella misstag utan hur de agerar med och utan boll som lag. Det känns som de är vilsna och inte alls hänger ihop...
Citera
Medlem
burialhexs avatar
Citat:

ser ut som det ja.
luften gick helt ur dom efter baklängesmål, parkerar bussen. isak o göken står o vill få upp spelare.

0 poäng, kanske blir 2-3 mål max.
Citera
Medlem
Galantos avatar
Vi saknar definitivt en kreatör på mittfältet. Och flytta upp laget
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristerz
Vi KAN INTE ha 2 forwards om vi ska låta motståndarna föra spelet! vårt mittfält är... typ obefintligt..

Både Gyköers och isak blev lite arga på sin medspelare sa han som kommentera ''Ni måste med upp!''
Citera
Medlem
knasen79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Det är hela Brommafieringen av landslaget som gjort att Sverige gått ner sig. När vi växte upp hade typ ingen kommit fram från deras äckliga akademi, typ blöjan bara men han har aldrig varit nära landslaget. Sämsta som hänt svensk fotboll tillsammans med plastgräs.

Det är väl ingen som anser nått annat än att BP har injicerad gift i svensk fotboll, men alla de här spelarna är ju inte produkter från Bromma. Det är något annat fundamentalt djävulskap över svensk landslag
Citera
Medlem
Stackars jävlar som tagit sig till Solna den här torsdagskvällen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här