Citat:
Ursprungligen postat av
Finporslinet
Min syn på detta kommer inte att förändras även om jag ser videon. Vi ska inte starta något blodbad oavsett vad som händer. Vi är inte som dem.
Man kan göra något till en personlig sak men på gruppnivå ska ingenting hända. De stora förlorarna blir då vi om det händer. Tror man annat så förstår man inte vem som har den verkliga kontrollen i våra länder.
Så du menar på fullt allvar att du tror att det som sker/skett går att förändra enkom på politisk väg? Det är ju politiken som sådan som lett oss till var vi är, i dag... Nej, det måste mest sannolikt till ett ras- och/eller religionskrig för att få folk att verkligen öppna ögonen. Som alla vet så fortsätter denna idiotiska politik än i dag, trots alla vansinnesdåd som invandrare och asylsökare begått i Europa och ledarna i Bryssel tvingar fortfarande länder att ta emot flera - det är VANSINNE! Vi har många facit som helst på att det inte fungerar med mångkulturalism, men inget görs åt det. De som försöker är fortfarande rasister och främlingsfientliga.
VI är och kommer fortfarande vara de stora förlorarna om inget drastiskt sker - jag tror absolut inte denna förändring kommer ske på politiska vägar då politiker runt om i Europa är för svaga och är enkom marionetter och medlöpare till mörkermännens stora glädje. För låt oss vara ärliga - ingen kan väl tro att detta sker pga. humanitära förtecken och idéer? För vem skall hjälpa vem när ALLA länder blivit till stoft och aska? De enda vinnare i denna globala soppa är mörkermännen och dess utförare, dvs. asylanter och allsköns religiösa minoriteter, feminister, HBTQ och vänsterextrema element. Vita män som är cis, är expandables...
Detta fruktansvärt upprörande fall påvisar allt jag skrivit ovan - jämför med avarten i USA, Floyd och reaktionerna efter att denne knarkande och flera gånger våldsdömde neger dog - och detta fall med Henry Nowak! Milsvid skillnad, såklart och helt enligt manualen.
Hur skulle man kunna rensa ut alla dessa element ur organisationer, politiska partier, polisen, rättsväsendet, MSM, myndigheter, militären osv. osv? Det går bara inte - cancersvulsten har växt sig alltför stor och är inoperabel. Nowak är enkom en i raden av alla offer som fallit för dessa sjuka och perverterade strukturer som finnes i samhället och i nästan alla länder, särskilt i Europa. Inget land som tillåtit detta att växa fram har lyckats men ändå fortsätter det och varje ny konflikt och/eller krig fuktar åter trosorna på de som önskar ta emot "flyende" och "hotade" asylanter, från shit hole countries.
Som ofta brukligt är går föräldrarna ut och försöker gjuta olja på vågorna genom att säga att folk inte skall ta ut sina aggressioner iom. deras sons död - vilka nötter! Jag hade uppviglat varenda djävel och vänt upp och ner på himmel och jord för rättvisa... Dessa föräldrar blir för fasiken medlöpare till sin egen sons mord!
Summa summarum - revolution och blodbad är det enda som må till för att vända denna ruttna skuta! (obs; ingen uppmaning, enkom en stilla tanke...)