2026-06-04, 01:49
Medlem
NikodemusLobos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetAArd
Har inte hon alltid betett sig konstigt?
Haha jo. Första kanske 5-6 avsnitten höll hon en väldigt låg profil, iaf vad vi fick se. Sen spårade det ur rejält...
Citera
2026-06-04, 01:56
Medlem
Mycket konstig final. Johan röstar ut Anna och går sedan på Mona. Skönt att kuken inte vann, men att han var så labil trodde jag inte. Han kan ju inte vinna om han röstar ut Anna?!?

Patrik gjorde det mycket bra. Troligen den bästa förrädaren som vi sett. Hela hans autistiska utstrålning skriker trogen. Inte konstigt att alla gick på det, särskilt eftersom ingen kvar kunde tänka och lägga ihop 1+1.
Citera
2026-06-04, 02:15
Medlem
Anna Anka nere i gravkammaren när Patrik sa han var en förrädare då sa Anna Anka jag visste ju det? Nej det visste du inte alls fru Anka. Då är det ju märkligt att du röstade på Johan vid endgame om du nu visste. Du har inte röstat på Patrik är en enda gång under hela programmet Anna Anka. Inte ens under endgame. Du visste med andra ord ingenting Anna Anka. Att nämna någon när det finns fem sex spelare kvar och den nämner Patrik i förbifarten är bara naturligt. Anna Anka försöker slå i oss att hon är ett geni. Hon visste det var Patrik säger hon men likväl röstar hon på Johan i endgame. Ja vilket geni hon är Anna Anka
Senast redigerad av Blueintime 2026-06-04 kl. 02:18.
Citera
2026-06-04, 02:21
Medlem
fonders avatar
Jag vill minnas att de förvisade fick säga om de var trogna eller inte i end game förra säsongen till skillnad mot den här säsongen? Någon som vet om hur det var förra säsongen?

Jättemärklig och oväntad final, att Anna och Johan skulle skriva varandras namn såg jag inte komma. Men det är just det att de där jävla tråkiga uppdragen äter upp den intressanta delen, så vad som helst kan ha hänt sista dagen.

Vet inte om jag håller med om att Patrick skulle vara så bra spelare. Att han vann tycker jag inte berodde särskilt mycket på hans spelstil utan mest på att de trogna var extremt dumma. Men jag gillar Patrick som person och det var helt fantastiskt att se honom lura en politiker, stort grattis!
Citera
2026-06-04, 02:37
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Jag får helt enkelt ta tillbaka att Johan spelade bra. Hans strategi var det inget fel på, tvärtom... Men. Ack så fel han hade. Och vad som hände nu i finalen fattar jag lika lite av som när han gick på Gunnar stenhårt och tom trodde på det han då sa. Oh well... Hatten av till Patrik! Väldigt bra spelat. Dock borde hans tafatthet vid runda borden ha avslöjat honom, men de trogna var för korkade i år. Men ingen kan ta ifrån honom hans intelligens. Snyggt! 🙌
Citera
2026-06-04, 03:35
Medlem
Centipedes avatar
Är det någon som vet varför det fattas en bit av Johan Kücükaslans ringfinger?
Citera
2026-06-04, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetAArd
Du orkade alltså inte se hela avsnittet utan du spolade till slutet direkt?
Nej inte direkt till slutet men jag spolar förbi programledarens långa barnsliga intro, tävlingar och mycket mellantrams eftersom det är helt ointressant.
Citera
2026-06-04, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoppeliLoppan

Var kan man se reklamen?
Citera
2026-06-04, 08:08
Medlem
Citera
2026-06-04, 10:25
Medlem
Proumbras avatar
Ojojoj, vilken spännande final
Citera
2026-06-04, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag vill minnas att de förvisade fick säga om de var trogna eller inte i end game förra säsongen till skillnad mot den här säsongen? Någon som vet om hur det var förra säsongen?

Jättemärklig och oväntad final, att Anna och Johan skulle skriva varandras namn såg jag inte komma. Men det är just det att de där jävla tråkiga uppdragen äter upp den intressanta delen, så vad som helst kan ha hänt sista dagen.

Vet inte om jag håller med om att Patrick skulle vara så bra spelare. Att han vann tycker jag inte berodde särskilt mycket på hans spelstil utan mest på att de trogna var extremt dumma. Men jag gillar Patrick som person och det var helt fantastiskt att se honom lura en politiker, stort grattis!

Ja det fick de ju eftersom att samtliga nötter och Ahmed kastade grönt för att avsluta spelet (Cleo, Tom, Birro)
Citera
2026-06-04, 11:04
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Smartast för Patrik är att rösta ut Iraniern och välja Mona . Han berättar sen för de andra att Mona är trogen. Mona är nog jämte Patrik den starkaste i gruppen. Lyckas han få över henne på sin sida så betyder det mycket

Ja Patrik spelade förstås så som var mest logiskt och vann också. Dock höll Torbjörn på att ställa till det för honom både i när han tog Mona avsides och vid runda bordet när han förkunnade för Mona att hon borde satsa på Patrik Torbjörn och Mona. Mona är ju ganska säker på att Torbjörn är en förrädare. Varför skulle Torbjörn som förrädare då vara så mån om att få med sig Patrik? Nej Torbjörn hade fällt Patrik om Mona hade tänkt lite. Hade Patrik varit mer ego så hade han tänkt mer på sig själv. Torbjörn va ett sänke men nu vann han ju ändå.

Det som irriterar mig mest var att de röstade ut Tilda. Inte för att jag gillade henne, utan gör att det var så otroligt korkat, då det var 100% att Tilda var trogen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in