Citat:
Ursprungligen postat av
Akacia2050
Nick Alinia är ju bara tråkig och obegåvad. Går runt och trackaserar nån autistisk person på en allmän sammankomst och hänger ut honom.
Ska SVT försöka vara politiskt neutrala genom att bjuda in sd-troll på bästa sändnings tid?
1000 inlägg Woho! c:
Jag tänker typ likadant... Man kan ju inte ens med god vilja påstå att Snygg-Nick är intressant som "journalist" utan det handlar ju om trakasserier mot folk vars åsikter han ogillar. Förstår inte alls varför han ska vare sig uppmärksammas eller normaliseras. Detta säger jag inte för att jag anser att hans åsikter är fel ska sägas.
Men å andra sidan måste jag säga att det vore riktigt kul att se Snygg-Nick skämta om sin härkomst även om jag har svårt att se hur det skulle gå till.
Men i ärlighetens namn är detta märkligt från Svt:s håll. Vi har alltså en snubbe som stämmer folk till höger och vänster för minsta lilla, beter sig ovärdigt mot meningsmotståndare och öppet skriker "folkförrädare" mot en före detta svensk statsminister. Det känns som att Svt trollar.
Citat:
Ursprungligen postat av
triptyken
Btw är det nån som har videon där han kissat på sig? Har blivit scrubbad ser det ut som.
Har du nån länk?