2026-06-03, 21:44
Medlem
Aldrig hört talats om denna gosse men eftersom att vänstern tycks implodera i hans direkta närhet så kan man väl bara anta att det är en person som är beväpnad med sunt förnuft.
Citera
2026-06-03, 21:52
Medlem
Beatriceaurores avatar
Nick Alinia är en toppenkille, och mycket modig.
Att tanten hoppade av är ju bara löjligt Men bra, kan man tänka.
Jag känner inte till henne hon är väl en av alla inkvoterade kvinnliga "tevepersonligheter" som ska visa hur inkluderande och fina televisionsmedierna är. Såå tröttsamt.
Heja Nick!
Citera
2026-06-03, 21:55
Medlem
Fattar inte hur man får nick till "extremhöger" satan så löjliga folk är.
Citera
2026-06-03, 21:58
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Techbilly
Aldrig hört talats om denna gosse men eftersom att vänstern tycks implodera i hans direkta närhet så kan man väl bara anta att det är en person som är beväpnad med sunt förnuft.
Just precis. Nick har sunt förnuft och har modet att inte yla med vargarna. Det är det inte många som törs.
Han borde vara persona non grata på den röd-rödgröna mediafronten. Någon beslutsfattare där måste ha fått ett hjärnsläpp,
Nick Alinia är en pärla.
Citera
2026-06-03, 22:02
Avstängd
triptykens avatar
"Med oss på luren idag är Alu-Bakr Al Baghdadi som ska förklara varför ALLA judar ska dö! Åh vilket öppet samtalsklimat vi har"

Lillenick har gjort karriär av att trakassera tonåringar han inte gillar, sen hänga ut dom och göra välklippta videos där han själv framstår som vältalig och längre. Jag hade inte vart med i skit som betalar honom om det inte vart "vem kan slå ut mest tänder på Nickedockan"

Jag hade njutit med nån som suttit och triggat honom konstant. Han har ju lätt till gråt lille nickepicke.

Btw är det nån som har videon där han kissat på sig? Har blivit scrubbad ser det ut som.
Citera
2026-06-03, 22:03
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AI-2000
Nick Alinia har blivit inbjuden till SVT's humorprogram IFS - invandrare för svenskar vilket har fått vänstern att gå fullständigt i taket. Paneldeltagaren Julia Frändfors hoppar av programmet, och säsongen, efter att Nick blivit inbjuden.

Expressen rapporterar om att den "högerextrema aktivisten" Nick Alinia medverkar i kommande säsongs av IFS.

Dagens ETC har redan gjort två artiklar om det fasansfulla som har hänt där dom problematiserar att Nick får komma till tals i public service. Han beskrivs av vänstertidningen som "videohuligan" och "högerextrem nätaktivist".

ETC's kommentarsfält på Instagram fylls av kommentarer om hur fan SVT kan bjuda in nazister. Vänstern är alltså helt rasande och Nick Alinia skriver själv på Instagram att vänstern har gått upp i stabsläge.

Vad tycker Flashback om detta? Rätt eller fel att låta alla komma till tals? Finns det en gräns?

FB måste väl hålla med om att det är en seger för yttrandefriheten och att SVT kanske inte är så jävla pk-kommunistiskt ändå?

Vet inget om herr Alinia men han verkar ju vara en bit ut på högerkanten rent åsiktsmässigt.
Citera
2026-06-03, 22:05
Medlem
Kokkashugis avatar
Festligt. Kul att vänstern är tydliga med hur intoleranta dom är egentligen. Rena rama fascisterna.
Citera
2026-06-03, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Nick Alinia är ju bara tråkig och obegåvad. Går runt och trackaserar nån autistisk person på en allmän sammankomst och hänger ut honom.

Ska SVT försöka vara politiskt neutrala genom att bjuda in sd-troll på bästa sändnings tid?

1000 inlägg Woho! c:

Jag tänker typ likadant... Man kan ju inte ens med god vilja påstå att Snygg-Nick är intressant som "journalist" utan det handlar ju om trakasserier mot folk vars åsikter han ogillar. Förstår inte alls varför han ska vare sig uppmärksammas eller normaliseras. Detta säger jag inte för att jag anser att hans åsikter är fel ska sägas.

Men å andra sidan måste jag säga att det vore riktigt kul att se Snygg-Nick skämta om sin härkomst även om jag har svårt att se hur det skulle gå till.

Men i ärlighetens namn är detta märkligt från Svt:s håll. Vi har alltså en snubbe som stämmer folk till höger och vänster för minsta lilla, beter sig ovärdigt mot meningsmotståndare och öppet skriker "folkförrädare" mot en före detta svensk statsminister. Det känns som att Svt trollar.

Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Btw är det nån som har videon där han kissat på sig? Har blivit scrubbad ser det ut som.

Har du nån länk?
Citera
2026-06-03, 22:21
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Varför bjuder man in Nick Alinia som deltagare i ett humorprogram? Jag har aldrig sett programmet.

Samma här. NI har rätt i mycket men det man slås av är hans totala avsaknad av humor.

Undviker vänsterskiten på stats-TV men misstänker att NI ska in som en sorts inverterad husneger..?
Citera
2026-06-03, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
"Med oss på luren idag är Alu-Bakr Al Baghdadi som ska förklara varför ALLA judar ska dö! Åh vilket öppet samtalsklimat vi har"

Lillenick har gjort karriär av att trakassera tonåringar han inte gillar, sen hänga ut dom och göra välklippta videos där han själv framstår som vältalig och längre. Jag hade inte vart med i skit som betalar honom om det inte vart "vem kan slå ut mest tänder på Nickedockan"

Jag hade njutit med nån som suttit och triggat honom konstant. Han har ju lätt till gråt lille nickepicke.

😂 😂 😂 Tänk dig att folk lyssnar på såna sopor och sitter och myser ikapp åt iscensatta scenarion 😈 IQ:n är verkligen på väg neråt...
Citera
2026-06-03, 22:27
Medlem
Om vänstern säger och gör så här så så vet jag bara ännu mera att Nick har rätt. Haha vönstern alltsä. Lars ohly vibbar😂
Citera
2026-06-03, 22:38
Medlem
Varför är han inbjuden till ett humorprogram? Hur tänkte de?
Han är absolut en rätt ”speciell” person, men har han någon gång varit rolig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in