Citat:
Ursprungligen postat av
FunAndGames
Negerlivsgänget (och dårpippityperna som stödde dem i samband med masspsykosen kring Floyd) ogillas för att de är våldsmongon som orsakat upplopp som vållat skador för många miljarder dollar och lett till några dussin dödsfall, det blotta påståendet att negerliv är viktiga väckte inte lika mycket ilska. Floyd var också ett våldsmongo som dog av en överdos, jurymedlemmarna har helt öppet sagt att de fick hitta på svepskäl för att döma Chauvin, han var uppenbarligen oskyldig men var likväl tvungen att dömas då våldsmongostolleriet skulle blivit ännu värre annars.
Nu är ni ju flera stycken i tråden som gör ert bästa för att få "
white lives matter" bli lika omöjligt som "
arbeit macht frei", så tyvärr, just den formuleringen bör vi förstås undvika!
Alla liv spelar roll. Då har man ju dessutom inte utelämnat t ex asiater eller amerikanska urinvånare.