2026-06-03, 11:37
  #13
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Man ska värna om alla människor enligt mig, men inte enligt alla som hatar BLM.

Genom terrorism? Som de som "värnade" om Floyd ägnade sig åt.
Citera
2026-06-03, 13:08
  #14
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Genom terrorism? Som de som "värnade" om Floyd ägnade sig åt.
"terrorism"? "de"?
Frågan var nu alltså alla liv ska värnas eller ej. Ja, tycker jag. Nej, tycker du.
Citera
2026-06-03, 13:17
  #15
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
"terrorism"? "de"?
Frågan var nu alltså alla liv ska värnas eller ej. Ja, tycker jag. Nej, tycker du.

Egentligen tycker jag inte att något människoliv ska värnas, om man ska hårdra det. Vi är för många som det är.
Citera
2026-06-03, 18:13
  #16
Medlem
Nix-registrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Det klart Nigel har rätt. Faktum är att vita liv betyder mest. Farage borde sagt så!
Det kommer han aldrig att säga eftersom det är tvärtemot vad han tycker.

Han värderar t.ex. sikher och andra indier högre än vita personer med namn som Nowak.
Asked by presenter Evan Davis whether he would favour immigrants from some countries over others, he said: "I have to confess I do have a slight preference. I do think, naturally, that people from India and Australia are in some ways more likely to speak English, understand common law and have a connection with this country than some people that come perhaps from countries that haven't fully recovered from being behind the iron curtain."

https://www.theguardian.com/politics/2015/apr/22/nigel-farage-immigrants-india-australia-better-than-eastern-europeans
Nigel Farage är ännu en korrupt kaosliberal som arbetar för att översvämma sitt land med indier.
Citera
2026-06-03, 19:06
  #17
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Om inte BLM betyder något positivt så är väl isf WLM precis lika värdelöst. Båda bra eller båda dåliga, bestäm dig.
Ok. Säg White Lives Matter, gärna på svenska också. Inget slingrande om "alla", säg istället vita. Efter det får du gärna gå ut och säga det offentligt också till alla personer du har sagt BLM till, eller yppat något som helst stöd för BLM.

Om du verkligen tror på ditt egna skitsnack så är det en väldigt enkel sak att göra.
Citera
2026-06-03, 19:49
  #18
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Ok. Säg White Lives Matter, gärna på svenska också. Inget slingrande om "alla", säg istället vita. Efter det får du gärna gå ut och säga det offentligt också till alla personer du har sagt BLM till, eller yppat något som helst stöd för BLM.

Om du verkligen tror på ditt egna skitsnack så är det en väldigt enkel sak att göra.
Visst, jag följer gärna ditt fina exempel efter att du har sagt BLM på ett empatiskt sätt till alla som du förut bara har hatat BLM inför. Glöm inte att även säga något fint om Floyd. Börja gärna här på Flashback, så att det är lätt för alla här att se hur du visar var skåpet ska stå!
Citera
2026-06-03, 20:03
  #19
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Ok. Säg White Lives Matter, gärna på svenska också. Inget slingrande om "alla", säg istället vita. Efter det får du gärna gå ut och säga det offentligt också till alla personer du har sagt BLM till, eller yppat något som helst stöd för BLM.

Om du verkligen tror på ditt egna skitsnack så är det en väldigt enkel sak att göra.
Men du har rätt i att det spelar roll HUR man uttrycker sina värderingar. T ex med min liberalkonservativa ideologi står jag självklart bakom regeringens arbetslinje till 100%. Ingen frisk ska bara parasitera på andras skattepengar, utan alla ska dra sitt strå till stacken. Men helvete heller att jag därför skulle citera koncentrationslägrens "Arbeit macht frei". Vad är det nu egentligen för filurer som gastar "white lives matter"? Ingen rimligt vettig person vill ju associeras med öppet rasistiska personer som t ex TS..
__________________
Senast redigerad av nerdnerd 2026-06-03 kl. 20:06.
Citera
2026-06-03, 20:04
  #20
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Visst, jag följer gärna ditt fina exempel efter att du har sagt BLM på ett empatiskt sätt till alla som du förut bara har hatat BLM inför. Glöm inte att även säga något fint om Floyd. Börja gärna här på Flashback, så att det är lätt för alla här att se hur du visar var skåpet ska stå!


Nej. Nu var det du som påstod att du värnar om alla människor. Inte jag. Jag är en stolt rasist och jag synar ditt skitsnack. Du skulle aldrig säga att vita människor är viktiga, eller skyddsvärda, eller betydelsefulla, eller har rätt att leva i fred och frihet, eller har rätt till sina egna länder, ja, ens har rätt att existera, till samma personer du har deklarerat stöd för BLM.
Citera
2026-06-03, 20:05
  #21
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Visst, jag följer gärna ditt fina exempel efter att du har sagt BLM på ett empatiskt sätt till alla som du förut bara har hatat BLM inför. Glöm inte att även säga något fint om Floyd. Börja gärna här på Flashback, så att det är lätt för alla här att se hur du visar var skåpet ska stå!


Negerlivsgänget (och dårpippityperna som stödde dem i samband med masspsykosen kring Floyd) ogillas för att de är våldsmongon som orsakat upplopp som vållat skador för många miljarder dollar och lett till några dussin dödsfall, det blotta påståendet att negerliv är viktiga väckte inte lika mycket ilska. Floyd var också ett våldsmongo som dog av en överdos, jurymedlemmarna har helt öppet sagt att de fick hitta på svepskäl för att döma Chauvin, han var uppenbarligen oskyldig men var likväl tvungen att dömas då våldsmongostolleriet skulle blivit ännu värre annars.
__________________
Senast redigerad av FunAndGames 2026-06-03 kl. 20:15.
Citera
2026-06-03, 20:15
  #22
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Nej. Nu var det du som påstod att du värnar om alla människor. Inte jag. Jag är en stolt rasist och jag synar ditt skitsnack. Du skulle aldrig säga att vita människor är viktiga, eller skyddsvärda, eller betydelsefulla, eller har rätt att leva i fred och frihet, eller har rätt till sina egna länder, ja, ens har rätt att existera, till samma personer du har deklarerat stöd för BLM.
Polarn, var orden för svåra för dig i mitt inlägg (FB) Nigel Farage: White lives matter too ?
Då föreslår jag att du ber någon vuxen i rummet förklara det för dig. Lycka till!
Citera
2026-06-03, 20:30
  #23
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunAndGames
Negerlivsgänget (och dårpippityperna som stödde dem i samband med masspsykosen kring Floyd) ogillas för att de är våldsmongon som orsakat upplopp som vållat skador för många miljarder dollar och lett till några dussin dödsfall, det blotta påståendet att negerliv är viktiga väckte inte lika mycket ilska. Floyd var också ett våldsmongo som dog av en överdos, jurymedlemmarna har helt öppet sagt att de fick hitta på svepskäl för att döma Chauvin, han var uppenbarligen oskyldig men var likväl tvungen att dömas då våldsmongostolleriet skulle blivit ännu värre annars.
Nu är ni ju flera stycken i tråden som gör ert bästa för att få "white lives matter" bli lika omöjligt som "arbeit macht frei", så tyvärr, just den formuleringen bör vi förstås undvika!

Alla liv spelar roll. Då har man ju dessutom inte utelämnat t ex asiater eller amerikanska urinvånare.
Citera
2026-06-03, 20:31
  #24
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Polarn, var orden för svåra för dig i mitt inlägg (FB) Nigel Farage: White lives matter too ?
Då föreslår jag att du ber någon vuxen i rummet förklara det för dig. Lycka till!

Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Ok. Säg White Lives Matter, gärna på svenska också. Inget slingrande om "alla", säg istället vita. Efter det får du gärna gå ut och säga det offentligt också till alla personer du har sagt BLM till, eller yppat något som helst stöd för BLM.

Om du verkligen tror på ditt egna skitsnack så är det en väldigt enkel sak att göra.

Ser man på, jag hade helt rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in