Tröttnade ganska snabbt efter att IPA hade blivit poppis, numera gäller vanlig ljus lager igen, speciellt på sommaren. Skäms inte för att beställa en stor stark, och om det är Mariestads eller Norrlands guld spelar inte så stor roll.
På IPA-tiden köpte jag mest Brewdog punk.
Citat:
Ursprungligen postat av
MASSAGATTI
Kan väl jämföras med alla bögtester Aftonhoran har.
Aftonbladets tester är alltid bakom betalvägg, så intressant att du har en åsikt om dem.