2026-06-02, 21:36
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av semen.12
Är du dum i huvet? Han kommer att känna sig sviken och han kommer att fördöma detta stark om han döms. Han är en toppolitiker han kan inget säga fören lagen säger något?

Eller så låter han bli att bemöta det alls och låter andra uttala sig om det, som hittills...
Citera
Medlem
AlanGarners avatar
Säger inte emot om Centern, men säger att SD har samma mönster. En SD politiker dömdes ju bara för två månader sen för grovt barnporr brott. Så SD är också ett parti som lockar till sig pedofiler! Men det är väl härligt! Ni kan åka till barnens öbor knulla småbarn tillsammans!

Citat:
Man kan gotta sig i andras olycka om man är en skvallerkärring eller så inser man att en gång är ingen gång flera gånger är dock ett mönster.
Centern har däremot ett mönster när det gäller höga politiker och pedofili, vem säger emot mig?
Citera
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Vi SD kommer alltid vara rakryggade. Ett dåligt äpple som vi inte ens kände till gör absolut inte 90% av korgen rutten.

OK säger inte emot dig, hur osmakliga SD än är, så tror jag inte att ni är alla pedofilet men uttrycket är "ett ruttet äpple förstör hela korgen"

Citat:
Ursprungligen postat av SportquattroS1
Vem hade kunnat ana att en bög skulle vara sexuell avvikare?

Han e hetero. Sry vet att ni försöker allt just nu
Citera
2026-06-02, 21:38
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GRINGO104
Nog lite svårt att kolla vilka som sitter på kammaren och PC runkar på obskyra sajter det är ju inre så att FBI skickar informationen utan förfrågan helt sådär ligger nått annat bakom upptäckten utan en lista på SDs personal listas och dess nätförehsvande säkert inte heller helt gratis information (S-KGB)

Du verkar insatt som tycks veta exakt vad det handlar om. Skönt att någon i tråden vet.

Brukar han göra det här ofta?

Du kanske kan utveckla?
Citera
Medlem
Citat:
Är du dum i huvet? Han kommer att känna sig sviken och han kommer att fördöma detta stark om han döms. Han är en toppolitiker han kan inget säga fören lagen säger något?

Flera i den absoluta partitoppen har ju uttalat sig hårt om enskilda personer i pågående rättsfall tidigare, även för brott som inte är i närheten av detta.

Men precis som med fallet Katja Nyberg fick man jobbet för att man har personliga band till partitoppen och hur grova brott man än begår sitter man kvar så länge man vill och ens brottslighet kommer inte ens kommenteras.
Citera
Medlem
semen.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolpojk
Har du inte insett ännu att ditt parti är lika insyltat?

Jag har ett tips om du är lite rakryggad, skicka ett mail till medlem@sd.se och förklara vad du tycker om rubbestad, sen kan du meddela Janina eller vem som sitter där att du säger upp ditt medlemskap också.
Jag kommer aldrig säga upp mitt medlemskap för EN kackerlacka. Vi är en av fem 20%
av väljarbasen.
Citera
2026-06-02, 21:39
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Man kan gotta sig i andras olycka om man är en skvallerkärring eller så inser man att en gång är ingen gång flera gånger är dock ett mönster.
Centern har däremot ett mönster när det gäller höga politiker och pedofili, vem säger emot mig?

Nu är det fler än en som har åkt dit, så vi får väl dra slutsatsen att det är ett mönster inom SD, pedofili alltså.
Citera
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SportquattroS1
Det var som fan. Jag såg en bild av honom och gjorde ett antagande.

Ja. Man kan förvänta sig det med tanke på att han kallar sig feminist och vill att SD ska bli accepterad av piraterna på Pride.

Men som sagt, HBQT folk är oftast övervakade av polisen i allmänhet.
Citera
Medlem
Citat:
SD tycker så klart att det är fruktansvärt att någon som de litat på i många år gillade barn. Sverigedemokraterna kommer definitivt reagera hårdare hårdare mot detta än något annat Svenskt parti skulle gjort mot en partimedlem.
Först måste vi så klart se åtalet men drevet pågår för fullt även från SD?
Med rätta

Kommer bli som med Katja Nyberg.
Inte ett knyst.
Citera
2026-06-02, 21:40
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Just det.
Enskilda SD-representanters förehavande är inget som han behöver bemöta...

Han duckar. As usual. Liksom hela paritet gör för deras kriminella medlemmar, samtidigt som de skriker sig hesa för hårdare straff och ordning i Sverige. Fejkparti uti fingerspetsarna. Städa upp i de egna leden först kanske innan de slänger ut invandrare.

Hur var det nu igen de ville ha det, SD? Kemisk kastrering och för evigt stämplad i register som pedofil? Om de är de minsta kongruenta borde vi få se det nu.
Citera
2026-06-02, 21:40
Medlem
Linda Lindberg är kul. Låtsas inte veta något. Hon har ju pratat med honom. Han är vice efter henne, en riktigt högt uppsatt och nära medarbetare alltså. Klart hon vet mer och hört vad han säger vid samtalet igår kväll.
Citera
2026-06-02, 21:41
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Jag kommer aldrig säga upp mitt medlemskap för EN kackerlacka. Vi är en av fem 20%
av väljarbasen.

Antyder du att detta är det första fallet av pedofiler inom SD?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in