2026-06-02, 11:44
Medlem
Har Rubbestad också lämnat riksdagsplatsen utöver de andra uppdragen? Den rösten behövs för viktigt lagstiftningsarbete och en ersättare måste komma på plats snabbt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Han har egna barn. Brottet betraktas som grovt och har begåtts i Sverige. Antar de har geoloc hans filer? Tror vi det är han själv som skapat de? Hans egna barn?

Hade man trott det var han själv eller hans barn på bilderna så hade han inte släppts.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bortamatchen
Verkar handla om innehav. Inga direkta offer.

Numera så är det ganska enkelt att producera barnporr med AI så det behöver inte existera några offer.
Alla barn är offer i det här. Så jävla vidrigt.
Citera
Medlem
Hörde jag bristande vandel?
Citera
Medlem
Blir blank röst för mig, fyfan för pedofilpartier
Citera
Medlem
DarkPedoHunters avatar
"Han är engagerad i förskolans roll i samhället" Oh what a surprise! Noterar att han åldrats rätt dåligt på kort tid, jämför bilder från 2020/21 ser han rejält mer sliten ut.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/mr2KKv/sd-s-framsta-feminist-viktigt-med-mansperspektiv
Citera
2026-06-02, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Ulf.
😂
Du vinner
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Varför skulle det svida? Bra att SD tar hårda tag mot sånt här till skillnad från många andra partier, SD är ju liksom det enda partiet som stöttar Dumpen och driver hårdast tag mot pedofiler.

Vad som är Sverigedemokraternas officiella linje och hur dess medlemmar beter sig och har genom åren visat på en mycket stor diskrepans. Gång på gång ertappas SDare i syltburken.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av natteknik
Han verkar ha varit medveten om sitt lilla problem iaf.
https://www.dagensjuridik.se/nyheter/sd-ledamot-klassa-sexberoende-som-beroendesjukdom/
Wow.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bortamatchen
Verkar handla om innehav. Inga direkta offer.

Numera så är det ganska enkelt att producera barnporr med AI så det behöver inte existera några offer.

Oj försöker du rättfärdiga och förmildra sexuella övergrepp mot barn?

SD är verkligen en sekt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dreath
Vet inte varför du säger så till mig, då jag är med flashbackska mått mätt är extremvänster och absolut inte SD. Mitt uttalande baserade sig på tidigare kända fall, där just C och L är överrepresenterade.

C hade ett fall. Det här är gång åtta för SD bara från dom senaste åren eller nåt sånt.
Ovanpå att deras rättsralesperson är ute och kör rattfull med knark i kroppen och i olika påsar.

Och som vanligt kommer det vara tyst från ledningen Knäpptyst.
Citera
Medlem
Steinarrs avatar
Rubbestad, är inte det en HBTQare?

Han har gråtit flera gånger över att Sverigedemokraterna inte får gå med i Pride-tåget på sociala medier vet jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in