2026-06-02, 07:45
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
OMG Får man skriva Pappa upp i dagen?

Eller hur!?
Jag ba va i helvete är det Jockes son som har fått skägg eller är det kanske så att Jockes son har en hemlig trollkarlspappa som barnslaven inte får veta om.
Citera
2026-06-02, 07:51
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeirHansen
Jonna har ikke hatt Onlyfans med tusenvis av bilder, og mange av dem uten betalingsmur på Twitter og Reddit.

Läs början av tråden?
Citera
2026-06-02, 07:54
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Eller hur!?
Jag ba va i helvete är det Jockes son som har fått skägg eller är det kanske så att Jockes son har en hemlig trollkarlspappa som barnslaven inte får veta om.
Herregud!!!

Nu tror jag inte att Trollkarlden är pappan, men jösses vad lika de är!

Likheten är faktiskt så pass stor att man hajar till. Men nej, det är nog bara en slump. Eller? Vet man om JOnna träffat honom innan?
Citera
2026-06-02, 07:59
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Herregud!!!

Nu tror jag inte att Trollkarlden är pappan, men jösses vad lika de är!

Likheten är faktiskt så pass stor att man hajar till. Men nej, det är nog bara en slump. Eller? Vet man om JOnna träffat honom innan?

Känslan är att dom har setts förr.
Aldrig i helvete att det är en slump att en unge ser ut som en annan vuxen, och inte som hans cuck till far som gillar när andra män sätter på hans fru och mor till hans barn.

Jag menar man känner ju igen far och son liksom, svårt att inte se likheterna mellan far och son. I det här fallet så var det ju extremt.
Citera
2026-06-02, 08:06
Medlem
KungPungPats avatar
Tänk då när sonen vuxit lite till, kanske inser att Jockiboi är en skithög och slavdrivare.
Kanske vill han göra dna-test för att kanske få det lyckliga beskedet att Jockiboi inte är ungens far, och att Jockiboi bara var en äcklig barnslavdrivare som borde ha gasats ihjäl för 40 år sen.

Oj oj oj oj , jag tror nog att sonen hade mördat Jockiboi om det kom fram att Jocki inte ens är hans biologiska far.

Jocke klarar nog att hjärntvätta ungen till att inte se nån likhet mellan trollkarlen och han själv.

Fick ungen veta, vilket han kommer göra, hur Jockiboi och Jonna var så desperata efter ungar att dom skulle adoptera en för att kunna skapa familjekanalen.

Fatta vilket svek, att lura ungar att deras far är Jockiboi, för att Jockiboi och Jonna är sjuk nog att kunna göra en sån sak. Trollkarlen är sjuk han med, det är därför dom connetade. Lika sjuka i huvudet allihopa.
Senast redigerad av KungPungPat 2026-06-02 kl. 08:16.
Citera
2026-06-02, 08:11
Medlem
Citat:
Känslan är att dom har setts förr.
Aldrig i helvete att det är en slump att en unge ser ut som en annan vuxen, och inte som hans cuck till far som gillar när andra män sätter på hans fru och mor till hans barn.

Jag menar man känner ju igen far och son liksom, svårt att inte se likheterna mellan far och son. I det här fallet så var det ju extremt.
Jag instämmer. Så varken Anjo eller Jocke är biologiska pappor. Intressant. Eller jo. Jag tror faktiskt att Jocke är pappa till Lunabelle (de är lika) och att Pönta är pappa till Elian. Vilka namn!😳

Men trollkarlen är säkert pappa till Lionelle! Undrar om Danjal och gänget vet eller om de blev chockade när de såg Lionelles biologiska far. Danjal satt du mest och stirrade ner i mobilen ..han visste väl inte hur han skulle bete sig.

Sorgligt om det är så att barnen avlats fram för att utnyttjas i youtube-videos! Tyvärr ser jag det inte som orimligt när det kommer till Helan och Halvan Lundell!
Citera
2026-06-02, 08:23
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Jag instämmer. Så varken Anjo eller Jocke är biologiska pappor. Intressant. Eller jo. Jag tror faktiskt att Jocke är pappa till Lunabelle (de är lika) och att Pönta är pappa till Elian. Vilka namn!😳

Men trollkarlen är säkert pappa till Lionelle! Undrar om Danjal och gänget vet eller om de blev chockade när de såg Lionelles biologiska far. Danjal satt du mest och stirrade ner i mobilen ..han visste väl inte hur han skulle bete sig.

Sorgligt om det är så att barnen avlats fram för att utnyttjas i youtube-videos! Tyvärr ser jag det inte som orimligt när det kommer till Helan och Halvan Lundell!

Danjal vet definitivt om hemlisen.
Dom gnällde enormt över att Jockiboi inte kunde få Jonna gravid. Sen kom snacket om adoption.
Men sen helt plötsligt så rasade det ut tre ungar där bara en kanske liknar Jockiboi, innan han förstörde sitt ansikte.

Tänk som barn då, att växa upp och se videos där ens föräldrar är desperata efter barn för att fejkpranks inte drog in visningarna som förr i tiden. Dom snackade om adoption liksom , innan man föddes, för det spelade ingen roll för föräldrarna som bara skulle ha ungar till familjekanalen så att dom kan fortsätta på Youtube trots fejkpranksen som folk blev lite tjuriga över tillslut när det blev för överdrivet fejkat.

Jag hade nog aldrig mer kunnat se mina föräldrar efter en sån lärdom om hur dom en gång var som missbrukare som behövde ha ungar, mer än vad en heroinist behöver heroin.
Citera
2026-06-02, 08:30
Medlem
Citat:
Vid tidpunkt 22:38 ungefär , får vi se Jockes sons far. Jag ba vafan , den här trollkarlsgubben känner jag igen från att ha sett Jockes "son"/barnslav: https://youtu.be/pO72O5jW6ig?si=bRR8LxwPizY9C5ED

Drygt när ens barnslav ser identisk ut med trollkarlen, när man låtsas vara slavens far inför en enorm publik.

Haha jävlar vad lika dom är!
Jag har alltid tänkt att mittensonen är lik Jacke, och att det kanske är ett släktdrag från Jockibois sida.
Citera
2026-06-02, 08:44
Medlem
Trodde att ni överdrev men vad i hela DNAmatchningen är det här?!
https://i.imgur.com/y4qsZrg.png
Citera
2026-06-02, 09:04
Medlem
Ludans avatar
Jonna snart i en studio nära dig. Det är osmakligt att spekulera i barn och vilka deras biologiska föräldrar är. Rubriken blir givetvis, Jonna rasar, men vad blir det för thumbnail?
Frågar åt en vän
Citera
2026-06-02, 09:37
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Är det inte osmakligt då om man låtsas vara en unges pappa fast man inte är det, i syfte att filma ungen och tjäna pengar på det?

Det är väl främst för ungens skull som det bör utredas. Man har ju tydligen rätt att få veta sanningen, även om den är så pass sjukt att Jockiboi har avlat fram barnslavar som han anser att han äger, genom att vara pappan på pappret, fast han egentligen inte är det.

Hade du viljat veta om du är resultatet av när din far bad sin polare att sätta på din mor för att du skulle bli till och börja jobba med Youtube åt mig som låtsades vara din förälder fast jag egentligen gjorde en deal med en trollkarl om att "adoptera" ungen som trollkarlen och Jonna fick ihop?

Jag håller med dig 100% det jag menade att det var Jonna som skulle kalla det osmakligt. Jonna har ju en historik att tvätta sin offerkofta publikt, som då hon bölade ut om sin kropp och vikt
Citera
2026-06-02, 09:47
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Jag håller med dig 100% det jag menade att det var Jonna som skulle kalla det osmakligt. Jonna har ju en historik att tvätta sin offerkofta publikt, som då hon bölade ut om sin kropp och vikt

Ja det har man ju hört.

Kolla här då:

Att registrera en annan mans barn som sitt eget kallas i svensk lag för osant intygande (eller förledande av betjänt i vissa historiska och lindrigare fall). Att uppge felaktig förälder till Skatteverket för folkbokföringen och faderskapsbekräftelsen är ett brott mot folkbokföringen som kan få stora juridiska konsekvenser.

Detta kan leda till följande påföljder:

Påföljd: Brottet rubriceras ofta som osant intygande eller brott mot folkbokföringslagen. Straffet kan bli allt från böter till fängelse i högst två år (vid ringa brott endast böter) [Sveriges Riksdag].

Det hade säkert klassats som bortom grovt att låtsas att man är en unges far, i syfte att använda barnslaven i youtubevideos.
Det är väl nån sorts handel av barn om trollkarlen har gjort en deal med familjen Lundell?

Man kan ju inte göra en deal där en pappa ger bort sin unge till psykfallet Jockiboi, i utbyte mot knullet , shoutout eller varför inte kontanter i en portfölj?

Var jag ungen dock så hade jag nog hellre stannat hos Lundell , jämfört med att hänga med trollkarlen som kunde se sin son som ett objekt att ge den till jockiboi. Äkta psykfall den där trollkarlen. Sådär ser inte en mentalt frisk man ut, den saken är säker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in