Citat:
Asiaterna har åtminstone utvecklats de senaste årtusendena och lärt sig att bla bygga upp fungerande samhälle, så lite verkar dom ha sprunget ifrån negern utvecklingsmässigt precis som den ljusa rasen samt de vita.
Det ingick i ett längre svar på ditt påstående om att asiater skulle vara en högre stående "ras" jämfört med svarta afrikaner.
Horar Thailand inte ut sina döttrar till all världens pack? Är Thailand inte ett väldigt korrumperat land som lever gott på att hora ut sina döttrar och småpojkar? Har du nån annan information om detta som bara du vet kanske?
Varför tror du själv att människor omkring dig reagerar på att du kallar svarta för "negrer"? Kan det ha med slaveriet att göra?
Om jag var journalist och skrev en artikel med den här rubriken: "Tusentals gulingar döda i gasexplosion"
Hur och varför tror du folk hade reagerat på den typen av språkbruk?
Eller: "8 vitingar for till Colombia för att knulla bruningar, blev rånmördade istället"
Eller: "Nu firas påsken i Italien, den största högtiden för spaggarna!"
Eller: "Där stod en svarting och glodde på en viting - blev misshandlad och hängd"
Vad tror du? Hade det gått hem i stugorna anno 2026?
(Fördomar - stavas med ett m)
Horar Thailand inte ut sina döttrar till all världens pack? Är Thailand inte ett väldigt korrumperat land som lever gott på att hora ut sina döttrar och småpojkar? Har du nån annan information om detta som bara du vet kanske?
Varför tror du själv att människor omkring dig reagerar på att du kallar svarta för "negrer"? Kan det ha med slaveriet att göra?
Om jag var journalist och skrev en artikel med den här rubriken: "Tusentals gulingar döda i gasexplosion"
Hur och varför tror du folk hade reagerat på den typen av språkbruk?
Eller: "8 vitingar for till Colombia för att knulla bruningar, blev rånmördade istället"
Eller: "Nu firas påsken i Italien, den största högtiden för spaggarna!"
Eller: "Där stod en svarting och glodde på en viting - blev misshandlad och hängd"
Vad tror du? Hade det gått hem i stugorna anno 2026?
(Fördomar - stavas med ett m)
Säljs inte barn och kvinnor och män med såklart, som slavar och sexleksaker i de Afrikanska länderna till alla som vågar åka dit??
Det enda som skiljer Afrika och Thailand åt är att Thailand är lättillgängligt.
Det finns mångfallt fler uthorade negerbarn och negrer än thailändare men det är inte lika exponerat för gemene man. Det de flesta hört är alla gamla kärringar som åker till Ghana och köper sig en ung negerhane men sexhandeln och slaveriet är så otroligt mycket mer utbrett än det rapporteras om i våra nyhetskanaler helt enkelt för att ingen bryr sig.
Varför skulle du använda ordet guling om asiater? Det är en nedvärderande term och har så varit sen det togs i bruk någongång på 1960-talet skulle jag tro.
Vet inte hur du gör när du får guling=neger på nedvärderingsskalan.
Guling är bara nedvärderande medans neger blev ett nedvärderande ord när vita politiker bestämde att det skulle vara det i ett låtsat försök att visa god vilja mot negern.
Det ni dumma jävla feminister gjort är att ni blandat ihop neger och N-ordet, neger är inte = N-ordet . N-ordet står för en annan term som jag inte vill nämna här då det anses vara väldigt rasistiskt och dessutom ett ord som vi egentligen inte har eller använder i svenska språket.
Tack för hjälp med stavningen, av någon analedning blev jag väldigt osäker på antal m.
När vi nu är på svenska kurs, kan jag fråga dig en sak? Stavas Fitta med litet eller stort f?