2026-06-01, 19:46
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Stå upp för en negerkamp?
Citera
2026-06-01, 19:47
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Vem är han som kommentera som låter ung? Han kritisera oss riktigt hårt
Det är väl han från efter5 Axel tror jag han heter - nä va visst Fredrik Ljungberg
Citera
2026-06-01, 19:47
Medlem
serotonins avatar
Någon svensk i publiken får elda upp en tröja så vi kan avbryta den här katastrofen.
Citera
2026-06-01, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Börjar det inte finas visst fog att fundera över systematisk dopning i Norge? Något skumt är det med de enorma framsteg de gör i sport efter sport. Vet att det låter missunnsamt och som en dålig förlorare, men det börjar kännas ganska suspekt faktiskt.

DDR-radarn blinkar ilsket rött.
Det förstår alla. Skidorna vet vi ju, efter deras avstängningar på affischnamnen Sundby och Johaug. Och finns ju ingen mer uppenbar sönderdopad än Björgen.

Att klanen Ingebrigtsen och Warholm blev världsstjärnor över en natt med "hård träning", jo tjena
Citera
2026-06-01, 19:48
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Håna oss Norge en träningsmatch kross mot oss är eran största bedrift någonsin I fotboll
Citera
2026-06-01, 19:49
Medlem
Tearsinrains avatar
Norge är VMs dark horse. Kom ihåg att de har två världsspelare som inte ens är med. Visst spelar vi dåligt och Norge kommer inte ha det såhär lätt i VM men Norge spelar också bra, inte bara att vi spelar dåligt.
Citera
Medlem
Riksreptilens avatar
Som lite självbestraffning för att köra med IPTV ikväll så tittade jag på lite norska kommentarer.

" Sverige bør ikke være med i VM. Er så nitrist. Større sjanse for at Curaçao vinner …".

https://vglive.vg.no/fotball/norge-sverige/740625/rapport
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Nu tänker jag agera djävulens advokat åt alla kaxiga nordmenn som drömmer om VM-gull...

Sverige genrepade med att slå Finland med 6-0 inför VM 1990. Väl där blev det 1-2, 1-2, 1-2.
Det enda positiva med den här utklassningen är att Norge får ännu mer hybris.
Citera
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Potter lyckades samla ihop ett lag som efter pinsamheter som denna match i VM-kvalet ändå slog ut Ukraina och Polen. Men i kväll är Sverige helt vilsna.

Jag har tjatat om Sveriges usla backar under hela VM-kvalet och jag fortsätter med det även under denna match.

Hien funkar inte i landslaget. Han ser helt lost ut i alla matcher och det gör att försvaret blir ännu sämre än vad det redan är.
Citera
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Nu tänker jag agera djävulens advokat åt alla kaxiga nordmenn som drömmer om VM-gull...

Sverige genrepade med att slå Finland med 6-0 inför VM 1990. Väl där blev det 1-2, 1-2, 1-2.

Tänkte just på den. Eller på att Norge hade en motsvarande (storseger mot Saudi?) innan 1998. Men då slog de ifs ett reservbetonat Brasilien i aista gruppspelsmatchen. Sedan sket det sig...
Citera
2026-06-01, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wickedc0re
Smarta idioter på förbundet som går med på att möta Norge men inte bare det utan även på BORTAPLAN. Hur tänkte man där?

Håller med om att vi borde avstå från att bli förnedrade av andra Nordiska länder tills vi fått tillbaka lite självförtroende och struktur i laget.
Citera
2026-06-01, 19:50
Medlem
twoeggss avatar
Fy fan insåg precis att deadline har varit till VM 2026. Vi skickar alltså denna backsida som håller div 3 nivå, med ett fåtal spelare som kan rädda upp situationen. Dock är det långt ifrån tillräckligt. Hur tänkte Potter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in