Citat:
Ursprungligen postat av
Jahaaaaaaa
Som vanligt får inte konsumenter någon ersättning utan, det är bara lura folk och tjäna pengar tills man åker dit.
Tycker alla som har köpt ska ringa och be om ersättning.
Prova och se vad de säger!
Tillägg från artikeln i TS som nu uppdaterats:
Citat:
Honung som marknadsförs som honung eller används i andra livsmedelsprodukter får inte ha andra tillsatser – och ska så långt det är möjligt vara fri från ”främmande organiska och oorganiska ämnen”, enligt beslutet.