Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Är det sant? Skandalöst. Pengarna tillbaka är iaf en början, tjära och fjädrar på stadens torg vore ett lämpligare straff...
Japp. Lyckades plocka fram en fulstream lagom till att se PSG fira. Inte för att jag bryr mig om resultatet egentligen. Men inför en avgörande straff i CL-finalen? Rent parodiskt.
Några pengar har jag inte att begära tillbaka, vi är besökare hos sambons mor & far. Men någon borde likväl steglas.