2026-05-30, 21:22
  #661
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Haha så jävla rätt att det var pissluffaren Gabriel som blev syndabock. Arsenal har fortfarande aldrig vunnit CL. Sämsta storklubben nånsin
Pissluffare som leker brasse när han är svartare än natten. Lär sig Arsenal av detta eller kommer deras nästa elva vara total svart?
2026-05-30, 21:23
  #662
Medlem
Kiggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Är det sant? Skandalöst. Pengarna tillbaka är iaf en början, tjära och fjädrar på stadens torg vore ett lämpligare straff...
Japp. Lyckades plocka fram en fulstream lagom till att se PSG fira. Inte för att jag bryr mig om resultatet egentligen. Men inför en avgörande straff i CL-finalen? Rent parodiskt.

Några pengar har jag inte att begära tillbaka, vi är besökare hos sambons mor & far. Men någon borde likväl steglas.
2026-05-30, 21:23
  #663
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Hamiki är den enda nordafrikanen? Vad menar du?

Han är dock inte den ende Nordafrikanen i Paris om vi säger så.
2026-05-30, 21:23
  #664
Medlem
Firas nog vilt i arabländerna och i Paris förorter ikväll. Hade såklart hoppats på Arsenal.
2026-05-30, 21:24
  #665
Medlem
outback4s avatar
En bakfull 60 årig Tony Adams hade skjutit bättre straffspark än vad Eze gjorde..
2026-05-30, 21:24
  #666
Medlem
Addhocs avatar
Det har varit en närmast perfekt fotbollshelg hittills med tanke på resultat i matcherna.
Dubbelt bra också att göken satte sin straff, viktigt inför VM.
2026-05-30, 21:24
  #667
Medlem
rex144s avatar
https://fotbolltransfers.com/nyheter/uppgifter-engelska-storklubbar-ute-efter-bradley-barcola/211102

Har ni sett en reklamskylt i busskurer med Barcola, han visas där med öppen mun. Det är den värsta negerbilden som en rasistisk tidning skulle visat. Han har öppen mun och hans stora nedre läpp hänger.
2026-05-30, 21:25
  #668
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcaBasicBobDylan
Problemet? Parisborna älskar ju kulturberikning. Som man röstar får man ligga.

Kör bara!
2026-05-30, 21:25
  #669
Medlem
Öh.. först nu så inser jag att PSG har en ryss (Safonov) och en ukrainare (Zabarnyi) i samma lag..
2026-05-30, 21:25
  #670
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Han är dock inte den ende Nordafrikanen i Paris om vi säger så.
Araberna i Paris har dom ens en röst vs alla afrikaner som stinker där?
2026-05-30, 21:25
  #671
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Man kan inte vara besviken då eller vadå?
Arsenalfansen kan ju inte annat än att hålla med om att det här var en seger för fotbollen.
2026-05-30, 21:26
  #672
Medlem
Elvis avatar
The Herd är inte glada just nu. Fått rapporter om en hel del stök, får se om de blir bekräftade.

Sur jävla fitt-torsk!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in