2026-05-30, 15:38
  #61
Medlem
ZlatanManias avatar
Låt oss få skiten över bara... Fyfan...
2026-05-30, 15:38
  #62
Medlem
ure är bättre än ronaldo!
2026-05-30, 15:39
  #63
Medlem
Otto Flicks avatar
Känns som att 80% av MFF:s långa crossbollar går direkt utöver kortlinjen utan en medspelare i närheten.
2026-05-30, 15:39
  #64
Medlem
baggebo1s avatar
Robbie Ure är löjligt bra. Så stark i första situationen.
2026-05-30, 15:39
  #65
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Kom igen Halmstad!
2026-05-30, 15:41
  #66
Medlem
ingetbranicks avatar
Så där ja! Midge är vass nu.
2026-05-30, 15:41
  #67
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
AIK borta är inte för alla. Sirius får första förlusten idag.

Ser dessbättre ut som om Engelmark flyger och Ure använder AIK-backar som rundningskoner.
2026-05-30, 15:43
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oralzink
Haha 2-1 till Halmstad. Det är rättvist dessutom. Har aldrig sett Malmö så här dåligt. Sjukt!

Du är född försent för 1999?
2026-05-30, 15:44
  #69
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Vet denna domaren ens om att det går att döma emot mff?
2026-05-30, 15:48
  #70
Medlem
Zog Ruless avatar
Fyra tilläggsminuter? Hur hittade man dessa minuter? 😂
2026-05-30, 15:50
  #71
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Jäklar vad snabbt domaren gav ett gult för maskning till Sirius.

Aik fick hålla på så i 90 minuter under derbyt innan kortet kom. 🤷

På sedvanligt manér gjorde Nordfeldt samma mot oss i Västerås
2026-05-30, 15:50
  #72
Medlem
needAlifes avatar
Alltså Sirius, detta Sirius som ändå alltid legat mig lite varmt om hjärtat efter att ha pluggat i Uppsala. Laget som alltid haussats de senaste åren men sedan landat på typ plats åtta oavsett om de haft en Jocke Persson i toppform eller en Walta i landslagsklass. Men NU? Visst, AIK har varit helt ok men Sirius spel ser så läskigt kvalitativt och självklart ut i alla aspekter. Tycker de håller en klart högre nivå än vad Mjällby egentligen gjorde förra året. Ska bli ruskigt intressant att följa efter uppehållet nu när de har en så stor ledning i tabellen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in