Alltså Sirius, detta Sirius som ändå alltid legat mig lite varmt om hjärtat efter att ha pluggat i Uppsala. Laget som alltid haussats de senaste åren men sedan landat på typ plats åtta oavsett om de haft en Jocke Persson i toppform eller en Walta i landslagsklass. Men NU? Visst, AIK har varit helt ok men Sirius spel ser så läskigt kvalitativt och självklart ut i alla aspekter. Tycker de håller en klart högre nivå än vad Mjällby egentligen gjorde förra året. Ska bli ruskigt intressant att följa efter uppehållet nu när de har en så stor ledning i tabellen.