Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungligen
Jag fattar det som att de inte tjänade en krona på YT eftersom de inte hade 1000 följare vilket jag tror är gränsen för att börja tjäna pengar där.
Vilka regler som gäller på OF vet jag inte men tror inte att deras inhopp där gav någon klirr i kassan heller.
Allt detta fick mordet på A att framstå som ett bättre alternativ för det mordiska paret verkar det som.
Ekonomin torde varit ansträngd när de till och med försökte sälja droger på Darknet som blivit över från ett av de otaliga mordförsöken på A.
Man kanske kan göra det hela till en könsfråga? M var mer intresserad av tjejmesiga YT medan G höll sig till en mer "maskulin" domän? Kvinnan fick regissera snygga resevideos på YT och mannen i huset fick regissera de hårda OF-filmerna?
Om de var så desperata att få fram pengar, vad skulle de ha dom till då i så fall? Vad var det som kostade så mycket att de blev så desperata?
Vägde M 30 eller 40 kg, oavsett så får det mig att fundera på hur mycket eller snarare lite hon äter, hon kan knappast vara dyr i maten väl?
Och hur stark kan M vara fysiskt och vad för sorts arbete hon kan klara av? Eller är hon starkare än hon ser ut att vara och äter mer än man tror?
Jag tror M är inspirerad av sina föräldrar, som lagt upp mycket klipp från resor, även en del mat om jag inte minns fel?
Och G hade ju arbete, varför räckte inte hans lön om man utgår ifrån att M inte åt särskilt mycket?
Hade G alla år krävt sådär mycket pengar av A? Kan konflikten om pengar funnits under väldigt lång tid?